صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: اکران های شهری مشهد در مناسبت‌های مختلف الگوی دیگر شهرها است.

به گزارش شهرآرانیوز، جاوید کیانی، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: یکی از اقدامات هنری شاخص مدیریت ‌شهری مبحث اکران‌های شهری در مناسبت‌های مختلف است که در این زمینه شهر مشهد پیشتاز بوده و عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: حقوق مربیانی که در فرهنگسراها مشغول به کار هستند به صورت حق الزحمه ای پرداخت می‌شود و این افراد معوقات بر زمین مانده زیادی داشتند و با دستور شهردار معوقات مربیان در دستور کار قرار دارد.

کیانی تاکید کرد: به منظور میلاد امام رضا(علیه السلام) و دهه کرامت که شاخص ترین مناسبت در مشهد است، اکران های ویژه‌ای انجام شد، اما با توجه به شهادت ناگهانی و ناگوار رئیس جمهور شهید و سایر شهدای راه خدمت در کمتر از ٢۴ ساعت، فضای ‌شهر، آماده عزاداری رئیس جمهور شهید شد و مشهد در این زمینه با همکاری سایر دستگاه‌ها خوش درخشید.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: با توجه به نزدیکی به دهه آخر صفر و حضور زائران در مشهد، ستادی به ریاست شهردار مشهد تشکیل شده که به زودی جزئیات آن در اختیار اهالی رسانه جهت اطلاع‌رسانی قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.