صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاسخ سید معین‌رضا فرخنده، مسئول امور روابط عمومی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد به گلایه شهروند از نحوه آبیاری فضای سبز.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی در پیامی به صدای مردم از هدررفت آب که گاه بر اثر سهل‌انگاری اتفاق می‌افتد، گلایه می‌کند. صبوری به صدای مردم می‌گوید: بارها مشاهده شده است که هنگام آبیاری باغچه‌ها و درختان نزدیک پیاده‌روها، بخشی از آب از سوی کارگران شهرداری هدر می‌رود.

این شهروند می‌افزاید: از محله‌ای نام نمی‌برم تا کارگری که در آن محدوده فعالیت دارد، از نان خوردن نیفتد، اما اگر بر عملکرد کارگران به‌ویژه آن‌هایی که با منابع طبیعی مثل آب سرکار دارند، نظارت و دقت کافی باشد، شاهد اسراف آب نخواهیم بود.

سید معین‌رضا فرخنده، مسئول امور روابط عمومی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد ضمن قدرشناسی از دغدغه شهروند وظیفه‌شناس برای هدررفت آب به شهرآرا می‌گوید: درخصوص هدر‌رفت آب باید گفت هر ساله با شروع فصل گرما و افزایش آبیاری‌های فضای سبز، دوره‌های آموزشی برای نیروهای آبیار پیمانکاران فضای سبز برگزار می‌شود و آموزش‌های لازم به آن‌ها داده می‌شود.

فرخنده می‌افزاید: اما گاهی براثر بی‌دقتی یا سهوی شاهد هدر‌رفت آب هستیم. چنانچه مشخص شود شخص آبیار از روی سهل‌انگاری و کوتاهی در امور محوله سبب هدررفت آب شده است، برابر دفترچه پیمان جرائم مدنظر با پیمانکار مربوط برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.