نتیجه آزمایش هاری سگ نگهبان حمله‌کننده به مردم در مشهد مثبت اعلام شد تزریق حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان بودجه جهت ساخت فاز اول خط‌سه متروی مشهد + ویدئو افزایش پارکینگ‌های موقت محدوده حرم مطهر رضوی برای دهه پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ در تلاشیم تا کسری ناوگان خط یک قطار شهری مشهد را جبران کنیم + فیلم اعمال‌قانون ۲۲۳۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۴ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) فرماندار مشهد در بازدید از شهرآرا: شهرآرا توانسته همگام با سایر رسانه‌های کشوری حرکت کند بازدید اعضای شورای شهر مشهد از مؤسسه فرهنگی شهرآرا در آستانه روز خبرنگار بازدید مدیران شهری مشهد و استانی خراسان‌رضوی از مؤسسه فرهنگی شهرآرا در آستانه روز خبرنگار (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) خسارت میلیاردی ماهانه به امکانات شهری در مشهد محسن زنگنه: تقسیم خراسان‌رضوی، مهم‌ترین چاره رفع مشکلات استان است + فیلم تأسیس ۵ صندوق تأمین مالی در شهرداری مشهد ترکیب جدید اعضای کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای ششم شهر مشهد در سال چهارم ترافیک پرحجم در میدان شهید فهمیده و بولوارهای ملک‌آباد و امام‌خمینی(ره) در مشهد (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) هوای سه منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار دارد (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی: هویت رضوی در شورای ششم تثبیت شد شهردار مشهد: بیش از ۸۰۰ معبر و خیابان به اسم شهدا نامگذاری شده است حاجی‌بگلو: خبرنگاران واقعی، خبر و خاطره بد به جا نمی‌گذارند + فیلم تسویه بدهی شهرداری مشهد به بانک آینده درباره تاریخ ۱۰۰ ساله کوچه «چاووش» مشهد | از قبرستان تا بلندمرتبه سازی اعضای کمیسیون‌های شورای ششم شهر مشهد در آخرین سال فعالیت خود مشخص شدند
سرخط خبرها

افزایش پارکینگ‌های موقت محدوده حرم مطهر رضوی برای دهه پایانی ماه صفر ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۴۳۵۴۰
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
افزایش پارکینگ‌های موقت محدوده حرم مطهر رضوی برای دهه پایانی ماه صفر ۱۴۰۳
معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهدمقدس گفت: تاکنون ۱۵ پارکینگ موقت برای دهه پایانی صفر مشخص شده و در حال پیگیری برای افزایش آن به ویژه در محدوده حرم مطهر رضوی هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجلیل بامشکی اظهار کرد: ۶ کمیته در راستای ارائه خدمات شایسته به زائران ستاد دهه آخر صفر در شهرداری مشهد تشکیل شد تا در این خصوص برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: اقدامات ستاد در قالب کمیته‌های ۶گانه شامل کمیته خدمات شهری، حمل و نقل، تکریم و استقبال از زائران، کمیته برنامه‌های فرهنگی و هنری، کمیته اطلاع رسانی، کمیته ارزیابی و کمیته حراست انجام می‌شود.

بامشکی در خصوص ماموریت‌های کمیته حمل‌ونقل گفت: ماموریت اصلی در این کمیته افزایش خطوط ناوگان اتوبوسرانی خطوط منتهی به حرم است.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهدمقدس ادامه داد: علاوه بر این نیز افزایش پارکینگ‌های موقت اطراف حرم مطهر رضوی، ساماندهی خطوط تاکسیرانی اطراف حرم مطهر و نظارت برکرایه‌ها و ساماندهی تاکسی‌های صلواتی در دستور کار کمیته حمل‌ونقل قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص تامین پارکینگ برای دهه پایانی ماه صفر ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بیشترین تعداد پارکینگ را برای زائران مهیا کنیم و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد، به همین دلیل در حال حاضر نمی‌توان آمار دقیقی از افزایش تعداد پارکینگ‌ها ارائه کرد.

بامشکی افزود: افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها بیشتر برای پارکینگ‌های اطراف حرم در نظر گرفته شده است، بر همین اساس گستره جغرافیایی پارکینگ‌ها را افزایش می‌دهیم.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهدمقدس ابراز کرد: تاکنون ۱۵ پارکینگ موقت برای دهه پایانی صفر مکان‌یابی و مشخص شده است و در حال پیگیری برای افزایش آن هستیم.

او گفت: هدف از تشکیل کمیته‌های ۶گانه ستاد دهه پایانی ماه صفر، میزبانی شایسته از زائران است و در سایر کمیته‌ها نیز برای این میزبانی شایسته اقدامات لازم در حال پیگیری است.

وی در پایان به برپایی ایستگاه‌های استقبال از زائر، تامین مکان‌هایی برای اسکان اضطراری، افزایش سرویس‌های بهداشتی و حمام سیار در مراکز اسکان زائران برای رفاه حال زائران در دهه پایانی ماه صفر اشاره کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->