صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تایباد گفت: آتش سوزی گسترده بعد از ظهر امروز در محل جایگاه مخازن سوخت منطقه ویژه اقتصادی دوغارون هیچ گونه خسارتی به زیرساخت‌های این کانون اقتصادی وارد نکرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا رضایی با اعلام این خبر افزود: این آتش سوزی بعد از ظهر امروز حدود ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه به صورت کامل با تلاش نیرو‌های آتش نشانی شهر تایباد مهار و سپس مراحل لکه گیری آن در محل وقوع حادثه آغاز شد.

وی ادامه داد: فقط قسمت‌هایی از امکانات و تجهیزات جایگاه سوخت منطقه ویژه اقتصادی دوغارون که در مجاورت آتش قرار داشتند، دچار خسارت شدند که با حضور به موقع آتش نشانان از گسترش آن جلوگیری به عمل آمد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تایباد گفت: در حال حاضر پارکینگ‌های کامیون‌های ایرانی و افغانستانی که در نزدیکی محل آتش سوزی قرار داشتند، تخلیه شده‌اند و تمامی فعالیت‌های حوزه صادرات، ترانزیت و مسافری به روال عادی خود برگشته است.

وی افزود: درپی این آتش سوزی هفت نفر ایرانی و افغانستانی مصدوم شدند که مصدومیت آنها از نوع سطحی بود و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهر تایباد منتقل شدند.

رضایی اظهارکرد: مصدوم ۶ نفر از این تعداد بعد از انجام مراحل پزشکی از این مرکز درمانی مرخص شدند و یک نفر همچنان به علت شکستگی بستری است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.