صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو شورای شهر مشهد گفت: رسانه «شهربانو» رسانه بسیار مؤثری است که می‌تواند قدم‌های بزرگی را در حوزه زنان و خانواده بردارد. اقدامات خوبی در این حوزه مدیریت شهری و درخصوص روایت بانوان شهر مشهد، در مؤسسه فرهنگی شهرآرا انجام شده است.

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در خصوص اقدامات انجام‌شده در حوزه زن و خانواده اظهار کرد: رسانه شهربانو، رسانه بسیار مؤثری است که می‌تواند قدم‌های بزرگی را در حوزه زنان و خانواده بردارد. اقدامات خوبی در این حوزه مدیریت شهری و درخصوص روایت بانوان شهر مشهد، در مؤسسه فرهنگی شهرآرا انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه مطالعات، اقدامات خوبی در شورا صورت گرفته است تا در شورا‌های بعدی مورد استفاده قرار بگیرد، افزود: در تلاشیم تا در حوزه کمیسیون بانوان و خانواده، پروژه‌های زیرساختی را در حوزه بانوان مانند «شهربانو آفتاب»، «بسیج»، «طرق» و «کرامت» به افتتاح برسانیم.

عضو شورای شهر مشهد گفت: در حوزه فرهنگی، برنامه‌های ویژه خانم‌های خانه‌دار، طرح‌های «ترنم زندگی» و «باهم»، امسال هم به کار خود باقوت ادامه می‌دهند و در شهربانو، بخش ویژه دختران نوجوان فعال خواهد شد تا شهربانو در بخش‌هایی نظیر شهربانومحلات، دختران جوان و بین‌الملل نیز فعالیت کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.