صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیانیه جهاد اسلامی فلسطین به انتخاب یحیی سنوار

  • کد خبر: ۲۴۳۶۶۴
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۴
جنبش جهاد اسلامی فلسطین سه شنبه شب در بیانیه ای به انتخاب یحیی السنوار به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) واکنش نشان داد و گفت: : انتخاب سریع رهبر جدید حماس، پیامی قاطع به دشمن است.

به گزارش شهرآرانیوز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک انتخاب یحیی السنوار به عنوان جانشین شهید اسماعیل هنیه و رئیس جدید دفتر سیاسی حماس، تاکید کرد که رایزنی‌های داخلی موفقیت‌آمیز برادران در جنبش حماس و پر کردن سریع خلأ ایجاد شده پس از ترور شهید هنیه (رحمه الله) با وجود ادامه جنگ، پیامی قاطع به دشمن صهیونیستی است مبنی بر اینکه حماس همچنان قوی و منسجم است و دشمن با وجود نسل‌کشی در غزه نتوانسته به چارچوب و ساختار این جنبش خدشه‌ای وارد کند.

این جنبش برای سنوار و رهبران حماس در مسیر تحقق اهداف ملت فلسطین در زمینه آزادسازی، بازگشت و بیرون راندن اشغالگران آرزوی موفقیت کرد.

ساعتی پیش حزب الله دیگر گروه مقاومت نیز در واکنش به انتخاب السنوار اعلام کرد که این انتخاب این شخصیت از نوار غزه تحت محاصره، تاکیدی است بر اینکه اهداف دشمن صهیونیستی از ترور و شهادت رهبران مقاومت شکست خورده و راه به جایی نبرده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.