سردار رادان: در مبادی مرزی مجوز خروج و دفترچه خادم برای اتباع خارجی صادر نمی‌شود کاخ سفید: پاسخ ایران و حزب الله به اسرائیل هنوز آغاز نشده است آمریکا: یک پهپاد و ۲ موشک بالستیک انصارالله یمن را منهدم کردیم باقری: سکوت برخی کشورهای اروپایی سبب گستاخی رژیم صهیونیستی می‌شود بیانیه جهاد اسلامی فلسطین به انتخاب یحیی سنوار باقری: با پاسخ قاطع خود با عامل ناامنی در منطقه مقابله خواهیم کرد بیانیه حزب‌الله لبنان پس از انتخاب یحیی سنوار اعتراض روسیه به رفتارهای اسرائیل در نشست‌های شورای امنیت سردار غیاثی: ثبت لحظه‌ها در تاریخ مرهون خبرنگاران است واکنش ایران به ادعاهای ضد ایرانی در خصوص اتهامات پاکستانی متهم به ترور ترامپ آیا ادارات و بانک‌های یزد فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ جلسه روز چهارشنبه مجلس لغو شد (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) بیانیه حماس پس از انتخاب یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی آیا ادارات شیراز و استان فارس فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ یحیی سنوار کیست؟ تغییر در ساعت کار ادارات ایلام از فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) حمله حزب‌الله به مقر پدافند هوایی اسرائیل (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) یحیی سنوار جانشین شهید هنیه شد شروط پزشکیان برای واگذاری مسئولیت در دولت چهاردهم رایزنی «بایدن» و امیر قطر درباره آخرین تحولات نوار غزه تعطیلی و تغییر ساعت کاری ادارات اراک و مرکزی در روز چهارشنبه و پنجشنبه (۱۷ و ۱۸ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کاخ سفید: پاسخ ایران و حزب الله به اسرائیل هنوز آغاز نشده است

  • کد خبر: ۲۴۳۶۶۹
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۴
کاخ سفید: پاسخ ایران و حزب الله به اسرائیل هنوز آغاز نشده است
سخنگوی کاخ سفید در پی حملات اسرائیل به بیروت و تهران و ترور فرمانده حزب الله و رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس اعلام کرد که به اعتقاد واشنگتن پاسخ تلافی جویانی ایران و حزب الله علیه تل آویو هنوز آغاز نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید عصر سه شنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: «می‌خواهم اشاره کنم در حالی که معتقد نیستیم، هنوز پاسخ آغاز شده است، اما همچنان نگران افزایش خشونت‌ها، از جمله شلیک پهپاد‌های حزب‌الله به سمت اسرائیل هستیم».

سخنگوی کاخ سفید تصریح کرد که آمریکا به گفتگو‌ها برای تلاش برای کاهش تنش در منطقه ادامه می‌دهد.

کارین ژان پی یر گفت که جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بر تنش زدایی در خاورمیانه متمرکز بوده و اعلام کرده است که ما به تلاش برای کاهش تنش‌ها ادامه خواهیم بوده ایم و در این خصوص کاملاً صریح بوده است.

سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد: تمرکز ما در حال حاضر ادامه تلاش برای کاهش تنش است و این همان کاری است که رئیس جمهور انجام داده است.

ژان پی یر گفت: «بایدن بسیار روی کاهش تنش متمرکز شده است و با شرکای آمریکا صحبت می‌کند تا مطمئن شود که این کار انجام شود.»

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پی افزایش تنش‌ها به دلیل حملات اسرائیل به بیروت و لبنان و ترور فواد شکر از فرماندهان ارشد حزب الله و نیز اسماعیل هنیه رئیس جنبش سیاسی حماس علاوه بر گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل، تاکنون با پادشاه اردن، امیر قطر و رئیس جمهور مصر بصورت تلفنی گفتگو کرده است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->