صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حرکت سینمای ایران بدون مشارکت خبرنگاران ممکن نبود

  • کد خبر: ۲۴۳۷۳۵
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
رئیس سازمان سینمایی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه در مسیر حرکت سینمای ایران به سوی رشد و پویایی، تقدیر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «محمد خزایی» در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. در متن پیام محمد خزاعی آمده است: «فرارسیدن روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای کشور و به طور خاص به همه خبرنگاران سینمایی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. رسانه در جهان امروز، عضو جدانشدنی جامعه و زیست مدرن است و چراغی که در دستان قشر مجاهد و زحمتکش رسانه است همواره، تابنده امید، آگاهی، اخلاق و عدالت‌خواهی است.

این جامعه کوشا و آگاه در کارزار جنگ نرم دنیای امروز نیز، در تقابل با رسانه‌های نظام سلطه و استکبار، از پیشتازان خط نبرد بوده و هستند. قطعا حرکت سینمای ایران در مسیر پویایی، رشد و توسعه در سه سال سخت و پرتلاطم دولت شهید آیت‌الله رئیسی، بدون همراهی و مشارکت خبرنگاران و اصحاب قلم به ثمر نمی‌نشست.

ما به نقش مهم جامعه رسانه‌ای کشور در تبیین و اطلاع رسانی ابعاد فعالیت‌های سینمایی دولت سیزدهم واقفیم و طی ۱۰۰۰ روز حضورم در مدیریت سینما، حمایت‌ها، پشتگرمی و خدمات ارزنده عزیزان رسانه و منتقدان، ما را به ادامه مسیر مصمم‌تر کرده است.

رشد شاخص‌های رونق و توسعه سینما در کنار شما عزیزان بی ادعا و زحمتکش، امکان‌پذیر شده و باور دارم ادامه این روند نیز با کمک شما ملموس‌تر و آسان‌تر می‌شود. وظیفه خویش می‌دانم به بهانه روز خبرنگار به همه فعالان این عرصه به‌ویژه خبرنگاران حوزه سینما، خداقوت و خسته نباشید بگویم.»

۱۷ مردادماه مصادف با شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.