صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گفت‌وگوی رئیس جدید انجمن پاراوزنه‌برداری ایران با شهرآرانیوز

حسین رضازاده: حمایت‌های فنی از استان‌های مستعد، اولویت نخست من است

  • کد خبر: ۲۴۳۷۷
  • ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
  • ۱
با حکم رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، حسین رضازاده به‌عنوان سرپرست انجمن وزنه‌برداری جانبازان و معلولان این فدراسیون انتخاب شد.

علی صمدی جوان_ سرپرست جدید انجمن پاراوزنه‌برداری ایران در گفت‌وگویی با شهرآرانیوز، به تشریح برنامه‌های خود پرداخت.


حسین رضازاده ابتدا به شیوع بحران کرونا اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی که ورزش ایران و جهان در حالت تعطیل به سر می‌برد، اقدام ویژه‌ای نمی‌توان کرد و تنها با مدیریت از راه دور و دریافت گزارش تمرین‌های خصوصی ورزش‌کاران در منازل، در جریان آمادگی وزنه‌برداران قرار خواهم گرفت.


قهرمان المپیک آتن درباره شرایط وزنه‌برداران دسته فوق سنگین تیم‌ملی پس از درگذشت سیامند رحمان، افزود: درگذشت سیامند رحمان ضایعه جبران‌ناپذیر جهانی بوده و ما را نیز تحت تأثیر قرار داده است. اما اکنون چند جوان مستعد در دسته فوق سنگین داریم و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و بوقت، امید داریم سکویی که قطعا سیامند فتح می‌کرد، باز هم از سوی یک ایرانی و به‌یاد سیامند رحمان فتح شود.


رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری ایران درباره استعدادیابی از میان وزنه‌برداران معلول استان‌ها نیز گفت: قصد داریم تا با تقویت کادر فنی تیم‌ملی، به رصد دقیق‌تر فعالیت وزنه‌برداران سایر استان‌ها بپردازیم و از میان قشر جوان، نسل جدیدی را به تیم‌ملی پاراوزنه‌برداری کشورمان دعوت کنیم.


رضازاده به ورزش بانوان نیز اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به راه‌اندازی تمرینات و تشکیل تیم‌ملی بانوان از سال گذشته، قطعا برای پیشرفت و اعزام بانوان پاراوزنه‌بردار ایران نیز برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
از یاسوج
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
امیدوارم اون بلایی که سر وزنه برداری آورد، و از حسادت بود اینجا تکرار نکند.