صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز در سخنانی در ارتباط با پاسخ تهران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» گفت: قطعا نمی‌توانیم بفهمیم در فکر رهبر معظم ایران چه می‌گذرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «جان کربی» امروز چهارشنبه در سخنانی به انتخاب «یحیی السنوار» به جانشینی شهر «سماعیل هنیه» واکنش نشان داد.

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید بدون اشاره به تداوم جنایت‌های اشغالگران قدس، از مجاهدت‌های گروه‌های مقاومت فلسطین مقابل صهیونیست‌ها برآشفته شد و «یحیی سنوار» را «تروریست» توصیف کرد!

کاخ سفید خاطرنشان کرد: «یحیی سنوار» معمار ۷ اکتبر (عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی) است.

«جان کربی» در ادامه مواضع کینه توزانه خود علیه مقاومت فلسطین افزود: سنوار به عنوان یک تصمیم گیرنده باید توافق آتش بس را بپذیرد و گروگان‌ها (اسیران صهیونیست نزد حماس) را آزاد کند.

این مقام آمریکائی اضافه کرد: موضع ما در مورد مذاکرات (پیرامون دست یابی به توافق آتش بس در غزه) با انتصاب سنوار تغییر نکرده است.

«کربی» مدعی شد: ما توانمندی‌های قابل توجهی را به منطقه (غرب آسیا) منتقل کرده ایم و اگر (رژیم) اسرائیل مورد حمله قرار گیرد از آن دفاع خواهیم کرد. من درباره ارزیابی‌های اطلاعاتی خودمان صحبت نمی‌کنم؛ اما قطعا ما نمی‌توانیم بفهمیم که در فکر و ذهن رهبر معظم (ایران) چه می‌گذرد. تلاش‌های دیپلماتیک ما ادامه دارد، اما اگر تهران تصمیم بگیرد تهدید خود را عملی کند، ما در موقعیت نظامی خوبی برای جلوگیری از آن هستیم!

وی اضافه کرد: این احمقانه است که فرض کنیم اگر تهران تصمیم به انجام این حمله بگیرد، عوامل ایران در این حمله شرکت نخواهند کرد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.