صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) از آغاز «عملیات نظامی تهاجمی» در منطقه خان یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ارتش رژیم صهیونیستی در حالی از آغاز عملیات نظامی گسترده در خان یونس خبر داده که پیش از این و از ابتدای جنگ هفتم اکتبر چندین مرتبه با نادیده گرفتن هشدار‌های بین‌المللی، قطعنامه‌های شورای امنیت و احکام دیوان دادگستری بین‌المللی این منطقه را مورد حمله قرار داده بود.

در همین راستا، «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری خود در ایکس نوشت، نیرو‌های تیپ ۹۸ عملیات تهاجمی را در منطقه خان یونس واقع در جنوب نوار غزه آغاز کردند.

وی مدعی شد: «ارتش اطلاعاتی را درباره حضور تروریست‌ها در این منطقه دریافت کرده است.»

ادرعی افزود: همزمان با آغاز ورود نیرو‌های ارتش به این منطقه، جنگنده‌های اسرائیلی حملات گسترده‌ای را صورت دادند که بیش از ۳۰ هدف مرتبط با حماس در خان یونس را هدف قرار داد.

به نوشته روزنامه رای الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه و در راستای آمادگی برای حمله جدید به خان یونس با ادعای اینکه جنبش حماس از این منطقه موشک شلیک می‌کند، از ساکنان مناطق جدید این شهر خواستار تخلیه اجباری این مناطق شد.

این اقدام چهار روز بعد از حمله ویرانگر رژیم صهیونیستی به مناطقی در شرق خان یونس انجام می‌شود که پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده بود امن هستند و این حمله منجر به کشته شدن ۲۵۵ غیرنظامی و ویرانی گسترده شد.

اسرائیل از هفتم اکتبر حملات ویرانگری را علیه شهر خان یونس از جمله مناطقی که سابقا آنها را امن اعلام کرده بود صورت داده است.

حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه که با حمایت آمریکا انجام می‌شود تاکنون بیش از ۱۳۱ هزار شهید و مجروح فلسطینی بر جای گذاشته که بیشتر آنها کودکان و زنان هستند و بیش از ۱۰ هزار نفر در میان ویرانی‌های گسترده مفقود شده‌اند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.