سردار فدوی: دستور رهبر انقلاب برای مجازات اسرائیل انجام می‌شود شهادت ۲ خبرنگار دیگر در غزه | تعداد شهدای رسانه به ۱۶۸ نفر رسید (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) حمایت کشورهای مختلف از مذاکرات آتش‌بس درباره نوار غزه قالیباف: حکومت اسلامی با رویکرد عقلانیت به دنبال انسجام است حمله پهپادی اسرائیل به صیدا لبنان | شهادت سامر الحاج، مسئول امنیتی حماس + فیلم (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) حمایت عراق از بیانیه آمریکا، مصر و قطر برای برقراری آتش بس در غزه جنایت جدید اسرائیل در خان‌یونس غزه با ۲۵ شهید (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) جهاد اسلامی: جنایات اسرائیل علیه اسرا مایه ننگ جامعه بین‌المللی است هاکان فیدان: اسرائیل با تجاوز به یمن، ایران و لبنان بدنبال به آتش‌کشیدن کل منطقه است تاکید بر پاسخ قطعی به حمله اسرائیل در تظاهرات میلیونی یمنی‌ها + فیلم (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) سردار تنگسیری: در تازه‌ترین تجهیزات موشکی و پهپادی سپاه از هوش مصنوعی استفاده شده است + عکس و فیلم سردار قاآنی: انتقام خون شهید هنیه قطعی‌ است سرلشکر سلامی: نقطه‌زنی در دریا یک نیاز واقعی است آیت الله علم‌الهدی: خبرنگار، رزمنده جبهه جنگ رسانه است | یک خبر می‌تواند مسیر سیاست‌گذاری کشور را تغییر دهد تداوم آماده باش پلیس انگلیس برای مقابله با ناآرامی‌ها برگزاری جلسه صهیونیست‌ها از ترس ایران و حزب‌الله در زیرزمین روند بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس چگونه خواهد بود؟ عملیات نظامی گسترده ارتش صهیونیستی در خان یونس آغاز شد (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت گزینه‌های عضویت در دولت پزشکیان حمله پهپادی یمن به یک کشتی در دریای سرخ (۱۹ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جهاد اسلامی: جنایات اسرائیل علیه اسرا مایه ننگ جامعه بین‌المللی است

  • کد خبر: ۲۴۴۰۹۰
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
جهاد اسلامی: جنایات اسرائیل علیه اسرا مایه ننگ جامعه بین‌المللی است
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به انتشار تصاویری از آزار جنسی اسیر فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در زندان، این اقدام را جنایت جنگی ارزیابی کرد و خواستار اقدام جامعه بین‌المللی برای توقف این جنایات علیه اسرا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در بیانیه امروز جمعه جنبش جهاد اسلامی آمده است: شکنجه‌های دشمن صهیونیستی علیه اسیران، جنایت جنگی و نقض آشکار تمامی کنوانسیون‌ها و قوانین بین‌المللی انسانی است.

جنبش جهاد اسلامی اضافه کرد: از همه آزادگان جهان می‌خواهیم که فوراً وارد عمل شده و رژیم اشغالگر را تحت فشار قرار دهند تا از جنایات وحشیانه خود علیه اسرا دست بردارد و برای بهبود شرایط بازداشت آنها تلاش کنند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: این اقدامات شنیع لکه ننگی بر پیشانی جامعه بین‌المللی است که در برابر جنایات اشغالگر سکوت کرده است.

این بیانیه پس از آن منتشر شد که اخیرا منابع رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی تصاویری را از آزار جنسی یک اسیر فلسطینی در زندان توسط نظامیان رژیم صهیونیستی بازنشر کردند.

در همین راستا، «جرمی لارنس» سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد بان بیان اینکه تصاویر مربوط به شکنجه جنسی یک اسیر فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست «شوکه کننده» است، از رژیم اشغالگر خواست تا تمام موارد نقض علیه اسرای فلسطینی بررسی شود.

وی افزود: این تصاویر شوکه کننده است. این یکی از بسیاری از تصاویر نقض جدی اسرائیل از جمله بدرفتاری با اسرای فلسطینی، شکنجه، خشونت جنسی و تجاوز جنسی در ماه‌های اخیر است.

دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد در فلسطین نیز گفت که ماه‌هاست گزارش‌های متعددی از بازداشت‌های دسته جمعی، بدرفتاری با اسرا و سر به نیست شدن فلسطینی‌ها دریافت کرده است.

هزاران فلسطینی بدون هیچ اتهامی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اسارت هستند. در حالی که هزاران اسیر فلسطینی پیش از آغاز جنگ علیه نوار غزه در زندان بودند، پس از جنگ نیز، بسیاری از شهروندان فلسطینی اسیر شده‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->