صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی شهریار گفت: مأموران انتظامی با کشف یک فقره قتل عمد به دلیل اختلافات خانوادگی در فردوسیه این شهرستان قاتل را دستگیر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ پیمان فتاحی روز جمعه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد قتل در فردوسیه شهریار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مأموران کلانتری ۲۰ فردوسیه پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و با سرعت عمل برای حفظ صحنه و آلات و ادوات جرم، بررسی صحنه قتل را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار تصریح کرد: با حضور مأموران انتظامی در صحنه، جسد زنی افتاده بر زمین کشف شد و عوامل انتظامی در فاصله ۵۰ متری مقتول به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ مشکوک شدند که در بررسی‌ها مشاهده شد درب‌های خودرو باز و آثار خون در صندلی خودرو مشهود و یک نفر مرد میانسال در کنار خودرو در حالت بیهوش افتاده بود.

وی ادامه داد: پس از اقدام اولیه درمانی و تحقیق از این مرد معلوم شد با همسرش به دلیل اختلافات خانوادگی درگیر شده و پس از درگیری لفظی و فیزیکی، و کوبیدن سر همسرش به ستون خودرو، او را به قتل رسانده و قصد رها کردن جسدش را داشته که توسط پلیس دستگیر می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.