صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرزانه صادق مالواجرد کیست؟ + سوابق

  • کد خبر: ۲۴۴۳۱۱
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
در فاصله یک روز مانده به تحویل رسمی لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس بر اساس شنیده‌ها نام فرزانه صادق مالواجرد برای وزارت مسکن و شهرسازی مطرح شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فرزانه صادق متولد ۱۳۵۵ و فارغ تحصیل رشته شهرسازی در مقطع کارشناسی ارشد است و در ۲۷ دی ماه ۱۳۹۷ توسط محمد اسلامی وزیر اسبق به عنوان معاون شهرسازی و معماری منصوب شد و تا مرداد سال ۱۴۰۲ در این جایگاه فعالیت کرد.

فرزانه صادق مالواجرد دارای سوابق مختلفی در حوزه معماری و شهرسازی است. برخی از مهم‌ترین سوابق و فعالیت‌های وی عبارتند از:

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران: او در این سمت مسئولیت‌های کلیدی در تعیین سیاست‌ها و نظارت بر توسعه شهری و معماری کشور داشته است. این شورا یکی از مهم‌ترین نهاد‌های تصمیم‌گیری در حوزه شهرسازی در ایران است.

معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی: فرزانه صادق مالواجرد در این سمت نیز نقش مؤثری در تدوین و اجرای سیاست‌های کلان شهری و معماری کشور ایفا کرده است. این سمت او را در جایگاه یکی از مهم‌ترین مقامات اجرایی در حوزه شهرسازی کشور قرار داده است.

استاد دانشگاه و محقق: او به عنوان استاد دانشگاه در رشته‌های مرتبط با معماری و شهرسازی به تدریس و پژوهش پرداخته است. فعالیت‌های آکادمیک او شامل انتشار مقالات علمی و شرکت در کنفرانس‌های مختلف می‌شود.

مشارکت در پروژه‌های مهم شهری: فرزانه صادق مالواجرد در تدوین و اجرای پروژه‌های مهم شهری و معماری در ایران نقش داشته است. این پروژه‌ها معمولاً شامل برنامه‌ریزی شهری، طراحی معماری، و نظارت بر توسعه فضا‌های شهری می‌شود.

عضویت در نهاد‌های حرفه‌ای: او عضو چندین نهاد و انجمن حرفه‌ای مرتبط با معماری و شهرسازی است که در این نهاد‌ها به تبادل تجربیات و دانش با دیگر متخصصان پرداخته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.