صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هم‌زمان با برگزاری صحن علنی امروز یکشنبه، ۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ناظران کمیسیون‌ها و هیئت‌های نظارتی مجلس دوازدهم انتخاب شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ناظران کمیسیون‌ها، کارگروه‌ها، هیئت‌های نظارتی و... مجلس شورای اسلامی صبح امروز و در جریان برگزاری صحن علنی مجلس، مشخص و معرفی شدند.

بر این اساس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو نماینده را به عنوان ناظر در هیئت نظارت بر مسافرت خارجی کارکنان دولت انتخاب کردند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه)، فداحسین مالکی را با ۲۰۰ رأی و وحید احمدی را با ۱۸۴ رأی به عنوان ناظران مجلس در هیئت نظارت بر مسافرت خارجی کارکنان دولت انتخاب کردند.

همچنین محمدقسیم عثمانی با ۱۲۷ رأی و روح‌الله لک علی‌آبادی با ۱۹۹ رأی ناظر بر هیئت‌امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران شدند.

در ادامه، عبدالحسین روح‌الامینی (نماینده تهران) با ۱۵۵ رأی و عالیه زمانی‌کیاسری با ۱۸۳ رأی به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی بیمه سلامت کشور انتخاب شدند.

مجلسی‌ها ابراهیم عزیزی (نماینده تهران) را با ۱۵۰ رأی و احمد فاطمی را با ۱۴۷ رأی به عنوان ناظر مجلس در شورای اداری انتخاب کردند.

همچنین مهدی اسماعیلی با ۱۹۳ رأی و اکبر پولادی با ۱۸۴ رأی ناظر در شورای عالی آموزش و تربیت فنی‌و‌حرفه‌ای و مهارتی شدند.

نمایندگان ملت جواد نیک‌بین را با ۱۱۶ رأی و محمدمهدی فروردین را با ۱۴۶ رأی به عنوان ناظران مجلس بر هیئت‌امنای صندوق ملی مسکن انتخاب کردند.

در ادامه، عباس گلرو با ۲۱۶ رأی و احمد عجم با ۱۹۱ رأی به عنوان نمایندگان عضو دبیرخانه دائمی کنفرانس فلسطین انتخاب شدند.

همچنین زهرا خدادادی‌ملکان را برای عضویت در هیئت بررسی و نظارت بر فراکسیون‌های مجلس انتخاب کردند.

آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شد

در جریان انتخابات کمیسیون فرهنگی، مرتضی آقاتهرانی به عنوان رئیس این کمیسیون، آقایان یزدی خواه و بانکی پور به عنوان نواب رئیس، احمد راستینه به عنوان سخنگو و آقایان شیرین زاد و سیاوشی به عنوان دبیران کمیسیون فرهنگی مجلس انتخاب شدند.

انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس | سرگزی رئیس شد

نمایندگان ملت،  اعضای هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس را نیز مشخص کردند و محمدسرگزی نماینده مردم زابل به عنوان رئیس، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر و عثمان سالاری نماینده مردم تربت جام به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم و علی آذری نیز به عنوان سخنگو برگزیده شدند. همچنین سلمان زارع نماینده مردم لاهیجان و محمدنور دهانی نماینده مردم سراوان به عنوان دبیر اول و دوم کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس انتخاب شدند.

اعضای هیات مدیره خبرگزاری خانه ملت مشخص شدند

نمایندگان مجلس در ادامه صحن علنی، ۵ نفر از نمایندگان مجلس را با معرفی کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس به عنوان عضو در هیات مدیره خبرگزاری خانه ملت، انتخاب کردند، که بیژن نوباوه وطن ۱۷۶ رأی، محسن زنگنه ۱۵۵ رأی، احد آزادیخواه ۱۵۱ رأی، غلامحسین زارعی ۱۴۶ رأی و علی خضریان ۱۲۷ رأی را کسب کردند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.