صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: طوفان‌های گردوخاک در منطقه سیستان بسیار ویران‌کننده است؛ چراکه این پدیده باعث بروز بسیاری از بیماری‌های خطرناک مانند سل بین مردم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود صالحی در نشست خبری با اصحاب رسانه منطقه سیستان ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: روایت صحیح در جامعه باعث می‌شود مطالبه‌گری رونق بگیرد و از انتشار اخبار کذب جلوگیری شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود: خبرنگاران امروز با روایت صحیح در جامعه باید امیدآفرینی کنند. خبرنگاران باید دستاورد‌های نظام به خصوص در حوزه بهداشت و درمان که در این زمینه اقدامات ارزنده‌ای انجام شده را عنوان کنند تا امید در جامعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه از فضای سیاسی به دور هستیم و تنها به خدمت به مردم فکر می‌کنیم، گفت: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا رضایت مردم سیستان را در حوزه‌های بهداشت و درمان کسب کنیم.

صالحی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سرمایش و گرمایش بیمارستان امیرالمؤمنین علی (ع) زابل پایدار شده، اما با توجه به قدیمی بودن سیستم نیازمند چهار چیلر جدید در این مجموعه هستیم که هزینه‌ای زیادی دارد و تمام توان خود را برای بهبود تاسیسات گرمایشی و سرمایشی به کار خواهیم برد تا دستگاه‌ها تعویض و تعمیر شوند. همچنین قطعی برق نیز در ناپایداری هوای بیمارستان تاثیرگذار و فشار زیادی بر چیلر‌ها وارد می‌کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با توجه به اینکه در بیمارستان شهدای شهرستان هیرمند هیچگونه عمل جراحی انجام نمی‌شده بخشی از کارکنان اتاق عمل این بیمارستان را به صورت موقت به زهک و زابل اعزام کرده‌ایم تا به بیماران خدمات ارائه کنند؛ این در حالی است که پس از جذب متخصص در مهرماه، این نیرو‌ها به بیمارستان شهدا هیرمند باز خواهند گشت.

وی با بیان اینکه به زودی دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) نصب و راه‌اندازی می‌شود، گفت: متاسفانه در فضای مجازی ماجرای نصب دستگاه وارونه تعریف شد که ممکن است باعث رنجش مردم سیستان شود؛ محل نصب آماده و بر اساس نوبت در هفته جاری نیرو‌های شرکت مربوطه جهت نصب به زابل خواهند آمد.

صالحی تصریح کرد: وقوع طوفان‌های گرد و خاک در منطقه سیستان بسیار ویران‌کننده است و خبرنگاران باید به این مسئله به صورت ویژه بپردازند، چرا که این پدیده باعث بروز بسیاری از بیماری‌های خطرناک مانند سل بین مردم شده است.

خبرنگاران منطقه سیستان ضمن بیان برخی از کمبودات، به تقدیر از عملکرد خوب این روز‌های دانشگاه علوم پزشکی پرداختند و انتصابات غیر سیاسی و بر اساس توانایی در حوزه‌های مختلف را بسیار بی سابقه و قابل ستایش دانستند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.