صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رزمندگان حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، رزمندگان حزب الله لبنان، محل استقرار نظامیان اشغالگر صهیونیست در اطراف پایگاه نظامی «میتات» را با راکت هدف قرار دادند.

رزمندگان مقاومت همچنین با استفاده از یک پهپاد انتحاری تجهیزات تجسسی دشمن صهیونیستی در پایگاه نظامی المالکیه را مورد حمله قرار دادند که منجر به وارد آمدن خسارت مستقیم به اشغالگران شد.

مقاومت اسلامی لبنان، در عملیات دیگری، تجهیزات تجسسی اشغالگران در پایگاه «رویسات العلم» در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را با سلاح مناسب هدف قرار داد که منجر به وارد آمدن خسارت مستقیم به اشغالگران شد.

رزمندگان حزب الله لبنان، همچنین پایگاه نظامی «المرج» را هدف آتش توپخانه قرار دادند که در نتیجه آن، خسارت مستقیم به اشغالگران وارد آمد.

این در حالی است که شامگاه شنبه نیز منابع رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در حملات حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی پنج صهیونیست زخمی شدند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین از حمله موشکی و پهپادی گسترده حزب الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع تاکید کردند انفجار‌هایی قوی در برخی مناطق از جمله الجلیل به وقوع پیوسته است.

آژیر خطر نیز به مدت بیش از یک ساعت در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد و شهر اشغالی صفد و شهرک کریات شمونا هم هدف حمله قرار گرفتند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.