صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هم زمان با هفتم ماه صفر و بنا به روایتی مصادف با سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع)، ویژه برنامه‌های تبلیغی- مذهبی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این ویژه برنامه‌ها از شامگاه یکشنبه بیست و یکم مرداد با محوریت رواق بزرگ امام خمینی (ره) در حرم مطهر رضوی آغازو بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین‌الله و مرثیه سرایی توسط ابراهیم قانع ادامه می‌یابد. 

سخنرانی حجت‌الاسلام شریعتی‌تبار و اجرای برنامه عزاداری و ذکر مصیبت با نوای حاج احمد واعظی از جمله برنامه‌های شب شهادت امام حسن مجتبی (ع) در حرم مطهر رضوی است. 

همچنین مراسم سوگواری و عزاداری در روز شهادت این امام مظلوم، بیست و دوم مرداد ساعتی قبل از اذان ظهر با قرائت زیارت عاشورا توسط محمد میرجامی آغاز و در ادامه حجت‌الاسلام علی غفوری منش با قرائت زیارت عاشورا، دل‌ها را روانه آستان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌کند. 

در شام شهادت امام حسن مجتبی (ع) نیز حاج ابراهیم قانع با قرائت زیارت پر فیض امین‌الله و عرض ارادت به محضر امام مهربانی‌ها آغازگر مراسم خواهد بود.

سخنرانی حجت‌الاسلام سید جعفر علم‌الهدی و مرثیه‌سرایی و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) با نوای ابراهیم احمدی از دیگر برنامه‌های شام شهادت امام حسن مجتبی (ع) در حرم مطهر رضوی خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.