سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید شد تا ۱۰ سال آینده، حدود ۵۰ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین شرکت خواهند کرد مدیر رادیو سراسری زیارت: رادیو زیارت در طی چند سال فعالیت خود احیای امر امامت را انجام داده است ثبت‌نام ۱۷۰ هزار نفر از خراسان رضوی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) مدیرکل صداوسیمای خراسان‌رضوی: زیارت امام‌رضا(ع) انحصاری‌ترین ظرفیت جمهوری اسلامی و بزرگ‌ترین مزیت نظام برای امیدآفرینی و سرمایه اجتماعی است تشرف جمعی از دانشجویان بوسنیایی به حرم امام رضا (ع) برپایی نمایشگاه آثار استاد «حسن آلینجا» از ترکیه در حرم مطهر رضوی مراقب ورودی‌های قلب باشیم روایت تاریخ از حضرت رقیه(س) دردانه سه ساله امام حسین(ع) ۵ هزار مشهدی مهمان سفره بزرگ حضرت رقیه(س) مجتمع آیه ها، میزبان نخستین یادواره ۶۳ کارمند شهید خراسان رضوی | اقتدار امروز ملت، ثمره مجاهدت شهداست ویدئو | ناگفته‌هایی از مبادله پیکر شهید حججی با داعش در اسارت جرم خبرنگاران از رزمنده‌ها بیشتر بود+ فیلم نخستین اجلاسیه «شهدای غریب اسارت» در مشهد برگزار شد (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) دومین دوره مدرسه علمی تابستانی «دارالعلم» در مشهد به کار خود پایان داد دست‌های پر از دعا آیت الله نکونام درگذشت (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) «مشایه»، نمایشگاه ملزومات سفر اربعین در حرم مطهر رضوی افتتاح شد مدیر کل اوقاف خراسان رضوی: با الگو گیری از اربعین؛ میزبان زائران در دهه آخر صفر باشیم
سرخط خبرها

مدیر رادیو سراسری زیارت: رادیو زیارت در طی چند سال فعالیت خود احیای امر امامت را انجام داده است

  • کد خبر: ۲۴۴۲۲۹
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
مدیر رادیو سراسری زیارت: رادیو زیارت در طی چند سال فعالیت خود احیای امر امامت را انجام داده است
مدیر رادیو سراسری زیارت گفت: در حال ورود به سال هشتم فعالیت رادیو زیارت هستیم که احیای امر امامت را طی چند سال انجام داده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هادی افشار صفوی امروز، ۲۰ مردادماه، در مراسم افتتاح موج اربعین رادیو زیارت که در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در حال ورود به سال هشتم فعالیت رادیو زیارت هستیم که به لطف و عنایت امام رضا (ع) پیام‌رسان معارف اهل بیت بوده و احیای امر امامت را طی چند سال انجام داده است.

وی افزود: یکی از ماموریت‌های دیگر پنج سال توفیق تشرف به عتبات عالیات بود که چهار سال همراه همکاران رادیو زیارت انجام شد. دکتر عابدینی، معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در جلسه‌ای در ماه گذشته مطلبی را بیان کردند که اهتمام جدی به موضوع استان‌ها و مرز‌ها دارد و همین مطلب جرقه‌ای زد که برای انتشار آخرین اطلاعات مورد نیاز هموطنان در سراسر کشور تلاش کنیم.

افشار صفوی ادامه داد: مراکز استان‌ها بیشترین شنونده را دارند؛ بنابراین خوب است رادیو زیارت واسطه شود و به این ظرفیت ضریب دهد. در جلساتی که در همان روز‌ها داشتیم تصمیم‌گیری و هماهنگی با مرز میرجاوه و ۶ مرز غربی کشور انجام شد. از نخستین دقایق بامداد امروز کار را شروع کردیم.

مدیر رادیو سراسری زیارت اضافه کرد: در جدول برنامه‌ها کاری انجام شده که متفاوت با برنامه‌های سال‌های گذشته است. سال‌های گذشته برنامه‌های رادیو زیارت در کنار حضور در نجف و کربلا اجرا می‌شد، اما امسال صد در صد جدول اربعینی شده و هیچ برنامه‌ای را طبق جدول روز گذشته نداریم و در ۱۵ روز پیش رو منعکس‌کننده این برنامه‌ها هستیم.

وی بیان کرد: با موافقت آقای نعلبندی، مدیرکل صدای استان‌ها از روز دوشنبه ساعت ۱۳ تمامی استان‌ها تقویت‌کننده برنامه رادیو زیارت، اما با عنوان موج اربعین را خواهند داشت. ۴، ۵ میلیون نفر امکان و توفیق تشرف دارند، اما درصد قابل توجهی جاماندگان هستند که باید برای آنها برنامه‌ریزی کنیم.

افشار صفوی خاطرنشان کرد: آنچه ما انتظار داریم این است که بتوانیم بیش از پیش زمینه گسترش فرستنده‌های رادیو را در سطح کشور داشته باشیم. از نمایندگان مجلس درخواست پشتیبانی داریم و از صداوسیما نیز می‌خواهیم زمینه‌های انعکاس و فعالیت هرچه بیشتر این برنامه را داشته باشند.

مدیر رادیو سراسری زیارت عنوان کرد: تلاش می‌کنیم بتوانیم مجموعه اتفاقات دینی و مذهبی سراسر کشور نه فقط در این ۱۵ روز، بلکه در مناسبت‌های دیگری را انعکاس دهیم رادیو زیارت که ۱۵۰ روز درگیر مناسبت‌ها است.

وی تصریح کرد: پویش من رسانه حسینم در سال‌های گذشته نیز فعال بوده است. ظرف ماه‌های گذشته برنامه‌های خود را به شکل تصویری نیز روی آنتن بردیم، الان تمام حضور ما در عراق به صورت تصویری منعکس خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->