صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مورینیو در یک قدمی لیگ قهرمانان

  • کد خبر: ۲۴۴۶۸۱
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی که این فصل هدایت فنرباغچه ترکیه را به عهده گرفته است، در بازی برگشت پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا فرصتی طلایی برای رسیدن دوباره به مرحله گروهی این تورنمنت دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شاگردان مورینیو از ساعت ۲۰:۳۰ سه‌شنبه، ۲۳ مرداد باید در خانه از لیل فرانسه پذیرایی کنند. دیدار رفت دو تیم در خانه حریف فرانسوی با نتیجه ۲ بر یک به سود لیل به پایان رسید و حالا آقای خاص برای رساندن تیمش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل پیش رو، باید بتواند نتیجه دیدار رفت را جبران کند.

البته سرمربی پرتغالی برای رسیدن به این هدف تمام ابزار‌های لازم را در اختیار دارد و ستاره‌های باکیفتی از جمله ادین ژکو و دوشان تادیچ را در فهرست تیمش می‌بیند. هواداران فنرباغچه که چندروز پیش شاهد پیروزی تیمشان در هفته نخست لیگ برتر ترکیه بودند، حالا امیدوارند با هدایت سرمربی مشهورشان راهی لیگ قهرمانان اروپا شوند. جالب اینجاست که مورینیو پیش از این و زمانی که در رم حضور داشت، نتوانست با آن تیم راهی لیگ قهرمانان شود و حالا امیدوار است با بردی خوب برابر لیل، بتواند پس از چند فصل دوباره در رقابت بزرگان فوتبال اروپا حاضر شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.