عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲ گزینه برای سرپرستی تیم استقلال| پاشازاده محتمل‌تر از همه نشان کاوه در دستان برترین ورزشکاران خراسان رضوی + فیلم برنامه بازی‌های امروز (سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ | جنگ مدعیان برای صدرنشینی خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها احضار مدیرعامل شمس آذر به کمیته اخلاق | چهره‌ای جدید در پرونده فساد فوتبال ایران؟ پخش زنده بازی اسپانیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اسپانیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| تیم دوم اسپانیا هم برد!
سرخط خبرها

مورینیو گزینه اصلی نیمکت الاتحاد

  • کد خبر: ۲۳۱۱۷۵
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
مورینیو گزینه اصلی نیمکت الاتحاد
طبق اعلام روزنامه اکیپ باشگاه الاتحاد برای انتخاب سرمربی جدیدش مورینیو را در اولویت قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، الاتحاد یک فصل ناامید کننده را در لیگ عربستان تجربه کرد. مدافع عنوان قهرمانی باوجود جذب بازیکنانی مثل کریم بنزما، فابینیو و انگولو کانته نمایش ناامید کننده‌ای داشت و با قرار گرفتن در رده پنجم جدول رده بندی به کار خود پایان داد.

الاتحاد در فصلی که گذشت نونو سانتو و گایاردو را روی نیمکت خود تجربه کرد، اما هر دو مربی به خاطر کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شدند.

این تیمی قدیمی و پرطرفدار لیگ عربستان به دنبال تغییرات بزرگ و گسترده در تابستان است و در گام نخست قصد دارد که یک مربی بزرگ را انتخاب کند.

روزنامه اکیپ از سه گزینه اصلی نیمکت الاتحاد سخن به میان آورد و نوشت: ژوزه مورینیو در راس گزینه‌های مورد علاقه الاتحاد است و باشگاه عربستانی سخت در تلاش است تا این سرمربی باتجربه و سرشناس پرتغالی را جذب کند.

طبق اعلام روزنامه اکیپ ماسیمیلیانو آلگری و برونو ژنسیو پرتغالی دو گزینه دیگر برای هدایت الاتحاد هستند و باشگاه عربستانی از بین این سه گزینه دست به انتخاب خواهد زد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->