ستاره اسپانیایی در یک قدمی آرسنال چیلول از چلسی بیرون انداخته می‌شود دزیره، جانشین جدید امباپه در پاری‌سن‌ژرمن لوکاس لیما جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دفاع چپ گل محمدی و نکونام در راه کربلا مورینیو به دنبال ستاره بارسا سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال به تهران رسید انزونزی - سپاهان؛ یک امضا تا نهایی شدن سقف بودجه اندونگ را خط زد روز‌های تاریک مدافع مشهدی سپاهان سونامی در راه منچسترسیتی دبیر: طلایی‌های کشتی بالای ۱۰۰ میلیارد تومان پاداش می‌گیرند! غفور جدیدترین خرید شهداب مسئولان سازمان لیگ مخالف بازی استقلال در شهر قدس تاریخ و ساعت بازی النصر و الهلال در فینال سوپرکاپ عربستان | نبرد زودهنگام غول‌های عربستانی اسکوچیچ خوشحال از درخشش پرسپولیسی‌ها | شروع امیدبخش مثلث پرسپولیسی نتیجه بازی استقلال و شمس آذر قزوین+ ویدیو گل‌ها(۲۶ مرداد ۱۴۰۳)| تاثیر VAR! ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۲۶ مرداد ۱۴۰۳) ستاره پرسپولیس رفتنی می شود؟
سرخط خبرها

مورینیو به دنبال ستاره بارسا

  • کد خبر: ۲۴۵۶۹۶
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
مورینیو به دنبال ستاره بارسا
ژوزه مورینیو، سرمربی سرشناس فنرباغچه می‌خواهد برای این فصل آنسو فاتی، وینگر جوان بارسلونا را در اختیار داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، بارسلونا در این روز‌ها نیاز مبرمی به فروش بازیکنان خود دارد. سران باشگاه اسپانیایی برای این‌که بتوانند قرارداد دنی اولمو، خرید جدید خود را در سامانه لالیگا ثبت کنند، نیاز دارند تا حداقل یک بازیکن خود را به فروش برسانند. این در حالی است که هنوز بازیکن شاخصی از این تیم پیشنهادی جدی دریافت نکرده است.

رافینیا، فرنکی دی یونگ، رونالد آرائوخو و ایلکای گوندوغان بازیکنان ارزشمند ترکیب بارسلونا هستند که در صورت جدایی، باعث می‌شوند قرارداد دنی اولمو ثبت شود. اما هیچکدام از این بازیکنان نزدیک به خروج از بارسا نیستند و همین موضوع کار را برای مدیران سخت کرده است.

کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا که در لیست مازاد این باشگاه قرار دارد، در آستانه توافق نهایی با اتلتیکو مادرید قرار گرفته و اگر باشگاه بارسلونا با پیشنهاد اتلتیکو مادرید موافقت کند، لنگله این فصل پیراهن روخی بلانکو را به تن خواهد کرد. همچنین ویتور روکی، مهاجم جوان برزیلی بارسلونا هم در لیست فروش باشگاه حضور دارد. شنیده می‌شود اسپورتینگ لیسبون برای خرید این بازیکن اقدام کرده است.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، ژوزه مورینیو بازی آنسو فاتی، وینگر جوان بارسلونا را دوست دارد و می‌خواهد او را در فنرباغچه در تیم خود داشته باشد. فاتی در حال حاضر مصدوم است و بعید است پیشنهاد خوبی برای او ارائه شود. این وینگر جوان اسپانیایی فصل گذشته به صورت قرضی در برایتون بازی کرد و ممکن است امسال هم قرضی از بارسا جدا شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->