صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه خانم صادق مالواجرد در وزارت راه و شهرسازی سوابق درخشان و مناسبی دارد گفت: نیاز به وزیری داریم که به خواسته‌های غیرقانونی تن ندهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ابراهیم نجفی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شواری اسلامی درباره برنامه راهبردی خانم فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: صادق مالواجرد به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد راسخ و در وزارت راه و شهرسازی سوابق درخشان و مناسبی دارد.

وی افزود: هرکسی که کار کرده و عملکرد داشته باشد، طبیعی است که منتقد هم دارد. کسانی که منتقد ندارند کاری نکرده‌اند. درباره خانم مالواجرد مهم این است که وی از بدنه وزارت راه و شهرسازی و عملکرد تخصصی او قابل اعتماد است.

نجفی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی وسعت بسیار زیادی دارد افزود: ما در کشور چند وزارتخانه بزرگ داریم که مدیریت آنها پیچیدگی‌های زیادی دارند. یکی از این وزارتخانه‌ها، راه و شهرسازی است. درباره مدیریت این وزارتخانه‌ها باید در نظر داشته باشیم که هیچ وزیری بدون معاونان کارکشته و متخصص توان اداره آنها را ندارد. درنتیجه یکی از شاخص‌های ارزیابی وزرا سطح مدیریتی آنان و توان به‌کارگیری نیروهای متخصص و کارکشته است. خانم صادق مالواجرد توان این کار را دارد و به باور ما می تواند این وزارتخانه را به خوبی مدیریت کند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تخریب‌هایی که علیه صادق مالواجرد می‌شود توضیح داد: گاهی ممکن است طرف شهردار بوده و یک خواسته غیرقانونی از وی داشته که مثلا در یک منطقه که بافت متمرکز شهری دارد، مجوز ساخت دو یا سه طبقه مازاد بگیرد و او از این کار جلوگیری کرده است. این طبیعی است که این فرد با خانم صادق مالواجرد مخالفت کند، طبعا ما نیاز به وزیری داریم که چنین روحیه‌ای داشته باشد و به خواسته‌های غیرقانونی تن ندهد. در حال حاضر یکی از وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم که توانمند است و همسو با رشته تخصصی خودش برای یک وزارتخانه مطرح شده، خانم صادق مالواجرد است که باید به وی اعتماد کنیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.