رایزنی تلفنی باقری با همتای قطری پس از پایان مذاکرات آتش‌بس غزه خانم صادق مالواجرد وزیر می‌شود؟ پنج حمله موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) تلاش ها و مشوق های آلمان برای پیوستن جوانان به ارتش حمله پهپادی حزب الله به جولان اشغالی و آتش سوزی در منطقه + فیلم هشدار ترامپ درباره فروپاشی اسرائیل حملات حزب الله لبنان به سه پایگاه نظامی اسرائیل (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) فضائلی: رهبر انقلاب سخنگو نداشته و ندارند بیانیه مشترک آمریکا، مصر و قطر درباره مذاکرات آتش‌بس حمایت گسترده مردم یمن در راهپیمایی امروز در صنعا + فیلم (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) اعضای کمیسیون کشاورزی به اتفاق آرا به «نوری‌قزلجه» رای مثبت دادند روحیه ایثارگری، استقامت و بصیرت آزادگان باید در جامعه نشر داده شود استرالیا و ایالات متحده در پی تولید مشترک موشک‌های مافوق صوت رسانه صهیونیستی: قطر پیشرفت مذاکرات آتش‌بس در غزه را به ایران اطلاع داد آغاز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی از فردا شنبه (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) | پزشکیان به مجلس می‌رود آیت‌الله علم‌الهدی: عرصه فرهنگ، میدان مجاهده است | ایران، قدرت تعیین کننده در عرصه بین‌المللی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: رویکرد‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با اسناد بالادستی در تضاد است رونمایی حزب‌الله لبنان از پایگاه زیرزمینی خود + فیلم حمله رژیم صهیونیستی به «خان‌یونس» | ۲۰ نفر شهید شدند (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) محسن رضایی: عقب‌نشینی از «راهبرد تنبیه متجاوز» نه ممکن است نه جایز موافقت کمیسیون قضایی مجلس با وزیر پیشنهادی دادگستری
سرخط خبرها

خانم صادق مالواجرد وزیر می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۴۵۵۵۵
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
خانم صادق مالواجرد وزیر می‌شود؟
یک عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: خانم صادق با توجه به این که از بدنه وزارت راه و شهرسازی است و به عنوان کارشناسی که تمام پله ها را طی کرده، نظر مثبت کمیسیون را به خودش اختصاص داده. او سعی کرده در شورای عالی شهرسازی تصمیمات منطقی و بر مبنای منافع ملی و منطقه ای بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا نثاری درباره وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: عده‌ای درباره عملکرد خانم صادق در شورای عالی شهرسازی می‌گویند او سخت گیر است. این سختگیری غیرشفاف نبوده و مشخص است ایشان منافع ملی و منطقه‌ای را عایت کرده است. همچنین باید در نظر داشته باشیم که شورای عالی راه و شهرسازی چندین عضو دیگر هم دارد.

نثاری همچنین با اشاره به این که تصمیمات باید از نظر تخصصی متناسب به نیازسنجی و آینده نگری باشد، توضیح داد: گذشته خانم صادق موضوع را تایید می‌کند و شخصا امیدوارم کسانی که با او مخالفت می‌کنند با انگیزه‌های شخصی این کار را انجام ندهند. اگر نقد درستی به او شد خانم صادق باید بپذیرد و در آینده اصلاح کند.

وی افزود: من خانم صادق را شجاع و با جسارت می‌بینم که عملکرد شفافی خواهد داشت. ورود به این عرصه شجاعت می‌خواهد و ایشان شجاعت کافی را به خرج داده و به اصطلاح زیر بلیط کسی نیست.

این عضو کمیسیون عمران درباره رای اعتماد خانم صادق گفت: من فکر می‌کنم او رای اعتماد را از مجلس می‌گیرد و وارد وزارت راه و شهرسازی می‌شود. ایشان در قامت وزیر باید بداند اداره مجموعه وسیعی مانند وزارت راه و شهرسازی با معاونت‌های قدرتمند شدنی است و ایشان برای عملکرد مناسب در وزارت خانه نیاز به معاون‌های حرفه‌ای و متخصص دارد و باید از سفارش‌های سیاسی پرهیز کنند.

نثاری در پاسخ به این پرسش که چرا بررسی عملکرد خانم صادق سه جلسه به طول کشید، گفت: جلسه سوم به پیشنهاد رئیس محترم کمیسیون بود. تقریبا جمع بندی نهایی انجام شده بود، اما به دلیل وسعت این وزارت خانه این نیاز وجود داشت که یک جلسه دیگر برگزار شود به همین دلیل صبح پنجشنبه جلسه سوم برگزار شد که ایشان موفق شد اکثریت آرا را به خود اختصاص دهد.

این عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دلیل غیبت برخی از اعضای کمیسیون عمران نیز این بود که جلسه آخر روز پنجشنبه برگزار شد. با این حال ایشان اکثریت آرا را به خود اختصاص داد و به نظر می‌رسد فضای عمومی مجلس با خانم صادق همراه است. شخصا بعید می‌دانم مانعی برای ورود ایشان به وزارت راه و شهرسازی وجود داشته باشد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->