صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد مقدس گفت: با توجه به سختی تأمین منابع مالی، قطعاً یکی از بهترین راه‌ها، جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و افزایش مشارکت آنان با مدیریت شهری است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث پردیس فرهنگی و توسعه بوستان موضوعی مینیاتوری، که صبح امروز (شنبه، ۲۷ مرداد ۱۴۰۳) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نکات مهم در حوزه سرمایه‌گذاری، تأمین مالی است؛ با توجه به سختی تأمین منابع مالی، قطعاً یکی از بهترین راه‌ها، جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و افزایش مشارکت آنان با مدیریت شهری است.

وی افزود: احداث بوستان موضوعی مینیاتوری به اواسط دهه ٩٠ در دوره چهارم شورای اسلامی شهر بازمی‌گردد؛ بخشی از این پروژه در آن دوره به بهره‌برداری رسید. در دوره فعلی، پیشنهاد سرمایه‌گذار به منظور احداث پردیس فرهنگی و سینمایی و توسعه المان‌های مینیاتوری و بهسازی و مرمت المان‌های موجود، مورد موافقت قرار گرفته و بعد از تصویب در شورای شهر، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی فاز جدید هستیم. 

شهردار مشهد در نهایت گفت: جذب سرمایه‌گذاران از وظایف شهرداری است. امیدوارم این فاز از پروژه سریع‌تر از دوره پنج‌ساله به اتمام برسد تا زائران و مجاوران بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.