صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نمایندگان موافق وزیر پیشنهادی ارتباطات چه گفتند؟

  • کد خبر: ۲۴۵۷۴۷
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
نمایندگان موافق وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، تلاش برای تکمیل شبکه اطلاعات و بهبود فضای مجازی را از جمله دلایل در حمایت از وی عنوان کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، در جلسه علنی روز شنبه (۲۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، بررسی برنامه‌ها و صلاحیت «ستار هاشمی» وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار قرار گرفت و نمایندگان موافق در این باره دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

«احمد فاطمی» نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ستاری می‌تواند تیمی از نخبگان را گرد هم جمع و امنیت اطلاعات را تضمین کند و برای پیچیده‌ترین حوزه‌های فناوری برنامه ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: از عنوان وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات ناگفته پیداست که مسائل این وزارتخانه در ۲ دهه گذشته تغییرات چشمگیری داشته است؛ بحث حضور در میدان نبرد بر سر پیشرفته‌ترین فناوری‌های حوزه هوش مصنوعی، رقابت بر سر توسعه شتابان خطوط ۴G و نبرد بر سر امنیت ارتباطات سایبری و ایجاد بستر مناسب برای دیجیتالی شدن امور روزمره است.

وی تاکید کرد: ما وزیری می‌خواهیم که برای فردا‌ها آماده باشد، وزیری که احاطه کامل بر مسائل فنی این حوزه داشته باشد و بتواند تیمی از برترین نخبگان علمی و فنی را گرد هم را دور هم جمع کند و این فرد کسی نیست جز سید ستار هاشمی.

این نماینده مجلس ادامه‌داد: مسائل پیش پا افتاده و حاشیه‌ای را کنار بگذارید و بر روی این موضوع تمرکز کنید که وزارت ارتباطات باید تحول فناوری کشور را مدیریت و هدایت کند.

وی اظهار داشت: هاشمی مرد زمانه خود است و بر حوزه هوش مصنوعی مسلط است و در سطح بین‌المللی نیز به عنوان فردی صاحب‌نظر شناخته شده است.

فاطمی تاکید کرد: هاشمی می‌تواند می‌تواند بخش دولتی، حاکمیتی و خصوصی را به یکدیگر پیوند دهد و ارتباط کامل را میان دانشگاه، دولت و بخش خصوصی برقرار کند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.