ارتش اسرائیل به هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه اذعان کرد (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) مهمترین درخواست حماس از جامعه بین الملل چیست؟ معترضان اسرائیلی خود را مقابل منزل رئیس رژیم صهیونیستی به زنجیر کشیدند (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان قانون سقف جدید معافیت مالیاتی در قانون بودجه ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد وقوع انفجار در «حیفا» و «کریوت» در سرزمین‌های اشغالی (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) حزب الله شهر الجلیل اسرائیل را به آتش کشید (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان پایان یافت وزیر پیشنهادی ارتباطات: آینده بدون هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال به نتیجه نخواهد رسید قطعی برق سراسری در لبنان (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) دلایل مخالفت برخی نمایندگان با وزیر پیشنهادی ارتباطات تشریح شد نمایندگان موافق وزیر پیشنهادی ارتباطات چه گفتند؟ شهادت ۳۴ فلسطینی بر اثر حملات اشغالگران به غزه (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) کمیسیون صنایع با وزیر پیشنهادی ارتباطات موافقت کرد + فیلم وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: مشکلات کوچک و بزرگ آموزش و پرورش را با تمام وجود درک کردم کمیسیون آموزش با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موافقت کرد + فیلم نماینده‌ای در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش صحبت نکرد پزشکیان: ظریف اکنون به عنوان مشاور فعالیت می‌کنند + فیلم دولت مسعود پزشکیان با «طرح نور» چه خواهد کرد؟ رئیس جمهور: پایبندی به قانون، سلایق مختلف را بی معنا می‌کند | تمامی وزرای پیشنهادی از کشور و نظام و رهبری کوتاه نخواهند آمد دومین جلسه بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت در مجلس شورای اسلامی آغاز شد (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) دستورات نخست‌وزیر عراق به مقامات این کشور برای برگزاری هرچه بهتر پیاده‌روی اربعین ۱۴۰۳
سرخط خبرها

وزیر پیشنهادی ارتباطات: آینده بدون هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال به نتیجه نخواهد رسید

  • کد خبر: ۲۴۵۷۵۱
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸
وزیر پیشنهادی ارتباطات: آینده بدون هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال به نتیجه نخواهد رسید
گزینه پیشنهادی تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: گام نخست برای پیشرفت، رسیدن به مرز‌های دانش است و معتقدم آینده بدون هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، «سید ستار هاشمی» در نوبت عصر جلسه علنی روز شنبه (۲۷ مرداد) مجلس به دفاع از برنامه‌های خود برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت و اظهار داشت: استدعا دارم که در رای اعتماد به من تنها منافع مردم ایران را در نظر بگیرید تا بتوانم وظایف محوله را به نحو احسنت انجام دهم.

وی افزود: درسال ۱۳۵۵ در منطقه‌ای متولد شدم که امکانات آموزشی و بهداشتی خوبی نداشت، اما با پیروزی انقلاب اسلامی روند پیشرفت و توسعه آغاز شد.

هاشمی افزود: در این میان نهضت آموزشی در منطقه ما آغاز و نظام آموزش عشایر بنیان گذاشته شد و پدر، دایی و عموی من نخستین معلمان بودند.

وی خاطرنشان‌کرد: در چنین خانواده‌ای وارد عرصه تحصیل شدم و پس از دریافت دیپلم، در حوزه هوش مصنوعی ادامه تحصیل دادم. تجربه تحصیل در دانشگاه اصفهان و علم و صنعت را دارم و این مساله برای من روشن شد که آینده بدون هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال به نتیجه نخواهد رسید.

هاشمی افزود: باور دارم که باید به نقاط مختلف کشور با نگاه عدالت محور خدمت کرد. در مسیر حرکت به سمت اهداف خود تسلیم کمبود‌ها و چالش‌ها نشوم و بی تردید موفقیت در این مهم به‌جز فضل الهی و همراهی دولت و مجلس و دستگاه‌های دیگر میسر نخواهد شد.

وی گفت: من در طول فعالیت خود چه در دانشگاه و چه مدیریت در قوه مجریه و قضاییه از سطوح استانی تا سطوح ملی رویه تعامل، اجماع سازی و مفاهمه با ذینفعان برای پیشبرد منافع ملی بوده و با ایده وفاق ملی خو گرفته‌ام. دانایی مقدمه توانایی و قدرت است.

گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت ارتباطات ادامه‌داد: اگر ما دنبال حکمرانی قدرتمند در فضای مجازی و رسیدن به جایگاه‌های رفیع هستیم، باید بدانیم که گام نخست برای پیشرفت، رسیدن به مرز‌های دانش است. بی گمان یکی از وزارتخانه‌هایی که می‌تواند در این راستا پیشرفت کشور را تضمین کند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->