صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی گفت: در تمام کشور نزدیک به 250هزار اثر به دبیرخانه پویش «هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت» فرستاده شده که حدود 15هزار اثر متعلق به دانش‌آموزان خراسان‌رضوی ‌‌است.

تکتم جاوید- رضا کشتی‌دار در گفت‌وگو با شهرآرانیوز افزود: آثار برگزیده دانش‌آموزان در بخش‌هایی همچون نقاشی، نامه به کادر درمانی و کلیپ آموزشی قرار است به‌زودی اعلام شود و به‌صورت آلبوم مجازی در اختیار و معرض دیده همگان قرار گیرد.
وی با اشاره به هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه ادامه داد: هفته سلامت امسال با شعار «حمایت همگانی از مدافعان سلامت» نام‌گذاری شده است و ما نیز در این هفته برنامه‌هایی متناسب دانش‌آموزان و بدون نیاز به حضور آنان در مدارس تعریف کردیم.
وی گفت: باتوجه به تعطیلی مدارس، لازم بود آموزش‌هایی از سوی مراقبان سلامت در اختیار دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان قرار بگیرد که در این مدت انجام شد. و مراقبان سلامت با ارتباط با دانش‌آموزان آن‌ها را آموزش دادند.
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی افزود: اکنون 750نفر همکار مراقب سلامت داریم که همراه با 187هزار سفیر سلامت وظیفه انتقال آموزش‌ها و آموزش خانواده‌ها را برعهده دارند.
کشتی‌دار یادآور شد: در تمام مدت تعطیلی مدارس، کار آموزش ادامه داشت. به‌عنوان نمونه نحوه شستن دست‌ها آموزش داده شد و دانش‌آموزان در مسابقه‌ایی با همین موضوع شرکت کردند و کلیپی از شستن دست‌ها فرستادند.
وی به آموزش‌های شبکه شاد اشاره کرد و افزود: آموزش‌های مراقبان سلامت در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان گنجانده شده است و مراقبان از طریق آن با دانش‌آموزان در ارتباط هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.