به گزارش شهرآرانیوز، شاید بد نباشد به این گروه از علاقهمندان فضای مجازی توصیه کنیم به پویشهایی بپیوندند که به بالا بردن فرهنگ عمومی کمک میکنند، آن دسته پویشهایی که میتوانند در بین کاربران علاقه ایجاد کنند. البته تمایل به پیوستن به یک پویش با هر موضوعی به شناخت جامعه هدف از سوی ایجادکننده پویش بستگی دارد، به اینکه چه تمهیدات ویژهای برای هدفگذاری انجام شده است تا در نهایت به بهتر ارائه کردن خدمات منتهی شود.
از امروز که ماه میهمانی خدا آغاز شده است، پیشنهاد میدهیم به پویشهایی بپیوندید که هدفشان تحت پوشش قرار دادن افراد نیازمند است. به عنوان نمونه، پویش «برکت نان علی علیهالسلام» قصد دارد در ماه مبارک رمضان قسمتی از هزینههای سفره افطار را بین خانوادههای آبرومند انفاق کند.
این مهم را به خاطر بسپاریم که در هر شرایط و حتی بدون مناسبتهای تقویمی، میتوانیم خارج از ایجاد یک هشتگ یا پیوستن به آن، پویش همدلی و کمک به همنوعانمان را به راه بیندازیم.