فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم
سرخط خبرها

خارج از هشتگ کمک کنیم

  • کد خبر: ۲۴۶۶۶
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
خارج از هشتگ کمک کنیم
یکی از دغدغه‌های افرادی که ساعات زیادی را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند این است که چگونه به برخی پویش‌ها واکنش نشان دهند. البته در این بین هستند افرادی که به صورت خودجوش تصمیم به ساختن یک پویش می‌گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، شاید بد نباشد به این گروه از علاقه‌مندان فضای مجازی توصیه کنیم ‌به پویش‌هایی بپیوندند که به بالا بردن فرهنگ عمومی کمک می‌کنند، آن دسته پویش‌هایی که می‌توانند در بین کاربران علاقه ایجاد کنند. البته تمایل به پیوستن به یک پویش با هر موضوعی  به شناخت جامعه هدف از سوی ایجاد‌کننده پویش بستگی دارد، به اینکه چه تمهیدات ویژه‌ای برای هدف‌گذاری انجام شده است تا در نهایت به بهتر ارائه کردن خدمات منتهی شود.



خارج از هشتگ کمک کنیم

 

از امروز که ماه میهمانی خدا آغاز شده است، پیشنهاد می‌دهیم به پویش‌هایی بپیوندید که هدفشان تحت پوشش قرار دادن افراد نیازمند است. به عنوان نمونه، پویش «برکت نان علی علیه‌السلام» قصد دارد در ماه مبارک رمضان قسمتی از هزینه‌های سفره افطار را بین خانواده‌های آبرومند انفاق کند.

این مهم را به خاطر بسپاریم که در هر شرایط و حتی بدون مناسبت‌های تقویمی، می‌توانیم خارج از ایجاد یک هشتگ یا پیوستن به آن، پویش همدلی و کمک به همنوعانمان را به راه بیندازیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->