صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعلام نتایج آزمون دبیری در ۲۵ مرداد گفت: زمان ثبت اعتراض به نتایج از امروز آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدمهدی کاظمی با بیان اینکه پیرو وعده قبلی، نتایج آزمون دبیری پنجشنبه ۲۵ مرداد اعلام شد، اظهار کرد: داوطلبان علیرغم اینکه در فرآیند ارزیابی تکمیلی اعلام کرده بودند اعتراضی نسبت به فرآیند ندارند و فرم را تکمیل کرده بودند، در ستاد آزمون مصوب شد اگر کسی نسبت به فرآیند اعتراض دارد درخواست خود را از طریق سامانه کارا اعلام کند.

وی افزود: مدت زمان ثبت اعتراض از فردا به مدت پنج روز است، بعد از این زمان، اعتراض داوطلبان در هر بخشی بررسی و نتایج نیز از طریق سامانه و کاربری مربوطه اعلام می‌شود. داوطلبان هرچه زودتر ثبت اعتراض کنند، زودتر بررسی پرونده آنها انجام خواهد شد. در ثبت اعتراض به «عدم قبولی در آزمون» به هیچ عنوان درخواست حضوری پذیرفته نمی‌شود و صرفا با ثبت در سامانه انجام می‌شود، این در حالی است که بعد از تاریخ اعلام شده نیز اعتراضی پذیرفته نمی‌شود.

کاظمی با اشاره به اینکه یک سری از داوطلبان ممکن است حد نصاب قبولی را دریافت کرده باشند اما در شایستگی‌های عمومی احراز نشده یا صلاحیت عمومی را کسب نکرده باشند، تصریح کرد: این افراد از ۷ شهریور با مراجعه به هسته‌های گزینش استان که ارزیابی شده‌اند درخواست را به صورت کتبی برای تجدید نظر در فرآیند گزینش اعلام کنند تا بلافاصله بعد از درخواست، بررسی انجام شود، این افراد حداکثر تا ۸ آبان فرصت دارند درخواست را ثبت کنند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: قبول‌شدگان امسال جذب آموزش و پرورش می‌شوند. حداکثر زمان ثبت اعتراض تا پایان مردادماه است و تا قبل از شروع آغاز سال تحصیلی نتایج اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در گزینش طبق قانون دو ماه فرصت اعتراض وجود دارد، داوطلبان هرچه زودتر درخواست خود را ثبت کنند زودتر بررسی انجام می‌شود و اگر صلاحیت تایید و مشکلات تا قبل از سال تحصیلی رفع شود از مهرماه به کار گرفته می‌شوند اما اگر بعد از مهرماه انجام شود فرآیند آن طی اما جذب سال آینده انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.