برای سوراخ کردن گوش کودکان این نکات را بدانید بیش از ۱۸۸ هزار زائر خارجی از مرزهای ایران وارد عراق شدند آبله میمونی در استان خوزستان شناسایی نشده است پدرانی که سلامت کودکان را به خطر می‌اندازند سلامت زائران اربعین تا ۲ هفته پس از بازگشت از سفر پیگیری می‌شود ۱۶۰ مرکز همسرگزینی در ۲۷ استان کشور مجوز فعالیت گرفتند نقش خانواده در پرستاری از بیماران مزمن در خانه خشکیدگی دائمی یا فصلی ۷۰ درصد تالاب‌های کشور تقویت هوش مالی فرزندان با تربیت اقتصادی در خانواده ضرب و شتم کارشناسان اورژانس در خراسان‌شمالی + عکس دلیل تاخیر پرواز مشهد - بغداد هواپیمایی سپهران چه بود؟ (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) هتل های نزدیک میدان امیر چخماق یزد ۴ بیماری در کمین زائران اربعین | آماده‌سازی اتاق‌های سرما برای زوار گرمازده فکر کردن زیاد به جای آن که کمک کننده باشد، ما را سردرگم می‌کند سرقت مرگبار طلا‌های زن مسن در چناران خراسان رضوی + عکس ایران یکی از بزرگترین کشور‌های جهان در میزبانی از پناهندگان علائم بالینی بیماری التهاب یا گاستریت معده چیست؟ بار دیگر کمبود انسولین در داروخانه‌ها سلامتی بیماران دیابتی را نشانه گرفته است ۱۳ پروژه، آماده مولدسازی و تحول در آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی حریق یک خوابگاه دانشجویی در مشهد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه فرهنگیان

  • کد خبر: ۲۴۶۴۹۶
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه فرهنگیان
نتایج نهایی آزمون پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

گزینش نهایی داوطلبان توسط سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در سال ۱۴۰۳ با معیار‌های نمره آزمون اختصاصی ویژه دانشگاه فرهنگیان (شامل آزمون سراسری و آزمون اختصاصی تربیت معلم)، نمره سوابق تحصیلی و نمره ارزیابی شایستگی معلمی انجام شده است.

میزان تأثیر نمرات و امتیازات در نتیجه نهایی سنجش و پذیرش دانشجو- معلم آزمون سال ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

گروه‌های آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی: ۲۵ درصد ارزیابی شایستگی معلمی، ۵۰ درصد سوابق تحصیلی، ۲۵ درصد تأثیر نمره آزمون معرفی فرهنگیان.

گروه‌های آزمایشی هنر و زبان: ۴۷ درصد ارزیابی شایستگی معلمی، ۲۸ درصد سوابق تحصیلی، ۲۵ درصد تأثیر نمره آزمون معرفی فرهنگیان.

پذیرفته‌شدگان مکلف هستند برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت‌ نام در روز جمعه ۲ شهریورماه ۱۴۰۳ به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی https://cfu.ac.ir مراجعه و با توجه به مفاد اطلاعیه منتشر شده اقدام کنند. پذیرفته‌شدگان رشته بهداشت مدارس برای ثبت نام به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراجعه کنند.

با توجه به فرآیند آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته‌شدگان مکلف هستند در زمان ثبت نام در محل قبولی، مدرک دیپلم با تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ ارائه کنند، در غیر این صورت قبولی آنان «کان‌لم‌یکن» تلقی می‌شود.

آن‌ دسته از داوطلبانی که در کارنامه اعلام نتایج آنان کد ۵ درج شده است از تاریخ ۷ شهریور تا ۶ آبان ۱۴۰۳ می‌توانند برای ارائه درخواست تجدید نظر و بررسی مجدد صلاحیت‌های عمومی خود به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان بومی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم درخواست تجدید نظر اول اقدام کنند. پس از تاریخ ۶ آبان ۱۴۰۳ امکان دریافت درخواست تجدید نظر و بررسی پرونده داوطلبان مذکور بر اساس ضوابط و مقررات مربوط وجود ندارد.

داوطلبان مرد در زمان ثبت نام در محل قبولی نباید مشکل نظام وظیفه داشته باشند. در صورت داشتن مشکل نظام وظیفه که منجر به عدم موافقت به صدور معافیت تحصیلی از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی یا عدم ترخیص از خدمت سربازی از سوی ارگان و نهاد مربوط شود، قبولی این افراد لغو خواهد شد.

برای پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون اختصاصی ویژه دانشگاه فرهنگیان (افرادی که برای آنها کدرشته‌محل قبولیِ قطعی اعلام شده) کارنامه ملاک عمل به منظور انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صادر نخواهد شد؛ بنابراین افرادی که تمایل به ثبت‌ نام و ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ندارند، می‌توانند در روز‌های پنج‌شنبه اول شهریور، شنبه ۳ شهریور، دوشنبه ۵ شهریور و سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ با مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و پرورش استان بومی خود، فرم انصراف از قبولی در دانشگاه فرهنگیان (نمونه پیوست در اطلاعیه) را تکمیل و به اداره کل آموزش و پرورش استان بومی خود ارائه کنند.

لازم به توضیح است داوطلبانی که در زمان اعلام شده نسبت به تکمیل و تحویل فرم انصراف از قبولی در دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند، پس از ارسال اطلاعات آنها توسط آموزش و پرورش به این سازمان، برای آنها کارنامه ملاک عمل، قبل از شروع انتخاب رشته صادر خواهد شد و این داوطلبان می‌توانند در زمان تعیین شده نسبت به انتخاب رشته برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی اقدام کنند.

پذیرفته‌شدگان نهایی مکلف هستند به منظور تشکیل پرونده استخدامی، بعد از ثبت‌ نام در محل قبولی، گواهی اشتغال به تحصیل (صرفاً در رشته قبولی) خود را به استان بومی محل استخدام خود حداکثر تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ ارائه کنند. داوطلبان اطلاعات تکمیلی را در سایت اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مشاهده کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->