صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هالند در سیتی ثروتمندتر می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۵۸۹۲
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
باشگاه منچسترسیتی برای جلوگیری از احتمال خروج ارلینگ هالند، ستاره نروژی‌اش، به مقاصدی مانند رئال مادرید یا حتی لیگ عربستان، قصد افزایش دستمزد هفتگی او را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دستمزد هفتگی مهاجم سیتیزن‌ها در شرایط فعلی بیش از ۴۸۰ هزار دلار است، اما مذاکرات برای افزایش این مبلغ از همین حالا در حال انجام است. این ماجرا به غیر از هالند در مورد رودری، ستاره اسپانیایی خط میانی منچسترسیتی هم در حال انجام است و آنها می‌خواهند با ۲ برابر کردن دستمزد این بازیکن ۲۸ ساله، درآمد هفتگی او را هم افزایش چشمگیری بدهند تا خیالشان از حضور او در سیتی برای فصل‌های آینده راحت شود.

در حالی که هالند و رودری همین حالا هم دستمزد‌های بالایی دارند و هنوز سه سال از قرارداد‌های فعلی آنها با سیتیزن‌ها هم باقی مانده است، این افزایش دستمزد می‌تواند تصمیمی زیرکانه از سمت مالکان ثروتمند منچسترسیتی برای کاهش احتمال خروج آنها در فصل‌های آینده باشد. این دو ستاره در فصل‌های گذشته کلید موفقیت شاگردان گواردیولا بوده‌اند و با توجه به علاقه رئال مادرید و تیم‌هایی از لیگ برتر عربستان به این زوج، افزایش حقوق می‌تواند کار جدایی آنها را دشوارتر کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.