صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: ۲۵ نانوایی حجم‌پز برای تأمین نان ویژه هیئت‌های مذهبی و مراکز اسکان در دهه پایانی ماه صفر در رینگ دوم حرم رضوی فعال خواهند شد.

علی‌اکبر نصری‌سرآسیا روز یکشنبه (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: این نانوایی‌ها به تعداد بالا اقدام به پخت و تحویل نان به زائران و هیئت‌های مذهبی سایر استان‌ها، در مشهد می‌نمایند.

وی بیان کرد: در راستای تأمین نان ویژه موکب‌های خدمت‌رسان به زائران این ایام، به موکب‌هایی که دارای نانوایی هستند، سهمیه آرد تحویل می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: علاوه بر این، در رینگ اول حرم رضوی تمامی نانوایی‌ها تعهد کاری برای عدم تعطیلی در این ایام را داده‌اند و شماری از واحدهای نانوایی در راسته خیابان‌های اصلی مانند خیابان امام‌رضا(ع)، نواب‌صفوی و شیرازی، در این ایام به صورت شبانه‌روزی و برخی نیز تا ساعت ۱۲ شب فعال هستند.

وی گفت: شمار این نانوایی‌ها در حال افزایش است و به محض قطعی‌شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گفته وی، کلیه فعالیت‌های خدمت‌رسانی به زائران ایام پایانی ماه صفر، از تاریخ ۶ شهریورماه آغاز و تا ۱۶ همان ماه و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: سهمیه آرد ویژه این ایام در مشهد ۲ هزار تن اعلام شده است، اما برای افزایش سهمیه، به مدیران مربوطه درخواست داده‌ایم.

نصری تأکید کرد: تیم‌های بازرسی جهاد کشاورزی به صورت مشترک با دستگاه‌ها و مجموعه‌های متولی کار نظارت بر موضوع عرضه، پخت و فروش نان را برعهده دارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.