صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جرج کلونی می‌گوید که کسب‌ و کار‌های بزرگ در حال «بلعیدن» هالیوود هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جرج کلونی بازیگر «یازده یار اوشن» (Ocean’s Eleven) می‌گوید: کسب‌وکار‌های بزرگ در حال «بلعیدن» هالیوود هستند.

 تاسف می‌خورم که استودیوی پارامونت این روز‌ها به یک «مغازه خانوادگی» تبدیل شده است. به دلیل این است که این کسب‌وکار در حال بلعیده شدن است. مثل دیگر چیز‌های دیگر – همه‌چیز در حال بلعیده شدن توسط والمارت‌ها و آمازون‌های بزرگ در سراسر دنیاست. پارامونت نسخه‌ای از یک مغازه خانوادگی در شهری کوچک است.»

اگرچه والمارت تا امروز وارد هالیوود نشده، اما آمازون استودیوی ام‌جی‌ام را خریداری کرده و استودیو‌های قدیمی در حال ادغام شدن در کمپانی‌های بزرگترند.

کلونی در ادامه می‌گوید استودیو‌ها مانند دهه‌های پیش حسابی روی بازیگران باز نمی‌کنند: «آن‌ها مانند سیستم استودیویی سابق ستاره نمی‌سازند. ما در آخرین دورانش بودیم، وقتی می‌شد در یک استودیو کار کرد و سه یا چهار فیلم ساخت، و برایش برنامه‌ای وجود داشت. به نظر من لزوماً دیگر این‌گونه نیست؛ بنابراین فروش چیزی به کسی به خاطر ستاره‌اش سخت‌تر شده.»

او اضافه می‌کند: «اما برای بازیگران جوان دوران بسیار خوبی است. چون وقتی من جوان بودم، اگر به آخرین صفحه «لس‌آنجلس تایمز» در روز‌های دوشنبه صبح نگاه می‌کردید می‌دیدید که ۶۴ سریال ساخته شده؛ و از آن ۶۴ سریال، اگر در یکی از آنها بازی کرده بودید، باید سعی می‌کردید در میان ۲۰ سریال برتر قرار بگیرید تا پخش آن ادامه پیدا کند؛ و استودیو‌ها سالی پنج فیلم می‌ساختند. امروز ۶۰۰ سریال ساخته می‌شود، بنابراین فرصت‌های بیشتری برای بازیگران وجود دارد.»

کلونی و برد پیت فیلم «گرگ‌ها» (Wolfs) را در جشنواره ونیز امسال دارند.

منبع: صبا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.