صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معرفی برترین‌های فیتنس‌چلنج بانوان خراسان‌رضوی

  • کد خبر: ۲۴۶۱۹۲
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
قهرمانان فیتنس‌چلنج بانوان خراسان‌رضوی مشخص شدند. ششمین دوره مسابقات استانی فیتنس‌چلنج بانوان با حضور ۵۱ورزشکار از شهرستان‌های مختلف خراسان‌رضوی برگزار شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز، در این مسابقات ورزشکارانی از شهرستان‌های مشهد، گناباد، تایباد، تربت‌حیدریه و جوین در سطوح گلد، سیلور (انفرادی) و اسپیدفیت تیمی و در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

در پایان مسابقات، به نفرات برتر کاپ و مدال و به تیم‌های برتر کاپ تیمی اهدا شد که در بخش نوجوانان، بنفشه بهمنش‌فرد به قهرمانی رسید، شیوا نوده دوم شد و باران عسکرزاده در رده سوم جای گرفت. در رقابت‌های سطح گلد و در رده سنی جوانان مائده رنگرززاده به عنوان نخست رسید، حنانه نوری و کیمیا زحمتکش نیز دوم و سوم شدند. در رده بزرگ‌سالان این ماده نیز نازنین توسلی‌قرقی قهرمان شد، مهرانگیز مختاری به نایب‌قهرمانی رسید و زهرا عابدینی و آتنا پورحمزاوی در جایگاه سوم مشترک ایستادند. در بخش پیشکسوتان هم زهرا درگاهی در رده نخست جای گرفت و اعظم بهادری و مینا غلامی دوم و سوم شدند.

در سطح سیلور و رده سنی جوانان فاطمه علیجانی قهرمان شد، ستاره اکبری دوم و نگار حسین‌زاده سوم شدند. در بخش بزرگ‌سالان نیز لاله باوند، اعظم بهادری و انوار خاکی‌نهاد به‌ترتیب در رده‌های اول تا سوم ایستادند. در بخش پیشکسوتان نیز مینا غلامی به قهرمانی رسید، مهرانگیز مختاری دوم شد و محبوبه فیاضی به جایگاه سومی رسید. در آخرین ماده رقابتی و در مسابقات اسپیدفیت تیم‌ها با یکدیگر رقابت کردند که تیم ظفر الف در جایگاه اول ایستاد، ظفر ب تیم نایب‌قهرمان مسابقات شد و باشگاه هخامنش روی سکوی سومی استان ایستاد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.