برنامه بازی‌های روز دوازدهم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۳ رشته پخش زنده بازی دوستانه رئال مادرید و چلسی (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ستاره در سبد پرسپولیس| یحیی تصمیم گرفت و سرخپوش شد پشت پرده بازی دوستانه پرسپولیس با تیم آماتور گاریدو خواسته سرخپوشان را اجرا کرد اراک میزبانی احتمالی پرسپولیس و ذوب آهن استقلال در قزوین میزبان است؟ سپاهان به توافقش با آلومینیوم عمل نکرد! نتیجه و ویدئو کشتی امین میرزازاده در دیدار رده بندی وزن۱۳۰ کیلوگرم فرنگی المپیک پاریس| بالاخره مدال گرفتیم! نتیجه و ویدئو کشتی مهدی محسن‌نژاد در رده بندی وزن ۶۰ کیلوگرم فرنگی المپیک پاریس| شکست و تمام نتیجه و ویدئو خلاصه بازی سپاهان و الشباب در لیگ نخبگان آسیا+ فیلم گل‌ها(۱۶ مرداد ۱۴۰۳)| چه شکست تلخی نتیجه و ویدئو بازی محمدهادی ساروی برابر حریف مصری در نیمه نهایی کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | ساروی در یک قدمی طلا پخش زنده بازی سپاهان و شباب‌الاهلی امارات در لیگ نخبگان آسیا (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کاکوتا رسما استقلالی می‌شود کاظمی‌پور: والیبال نشسته بانوان ارتقاء پیدا می‌کند کوهپایه‌زاده: والیبال نشسته نیاز به پشتوانه‌های جوان دارد حذف مدیران رسانه‌ای از روی نیمکت کلید خورد نکونام قید همکاری با مربی خارجی را زد قدرت‌نمایی پیش از سفر پاریس| والیبال نشسته، همچنان در اوج فیلم | لحظه‌ی زمین خوردن داور مسابقه ساروی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس غلامی - تراکتور، بوی کنسلی می‌آید
سرخط خبرها

کاظمی‌پور: والیبال نشسته بانوان ارتقاء پیدا می‌کند

  • کد خبر: ۲۴۳۵۹۶
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۳
کاظمی‌پور: والیبال نشسته بانوان ارتقاء پیدا می‌کند
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که والیبال نشسته بانوان تا بازی‌های آسیایی ناگایا پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان که برای افتتاحیه رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی کشور به مشهد آمده بود، در حاشیه دیدار تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران و قزاقستان گفت: در آستانه رویداد بزرگ پارالمپیک هستیم و بعد از ادوار مختلف قهرمانی در بخش آقایان به نظر می‌رسد در بخش بانوان هم باید اقدامات جدی صورت بگیرد.
وی افزود: این اقدامات بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو توسط فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان در دستور کار قرار گرفت و ما هم در وزارت ورزش حمایت‌هایی را توانستیم برای عزیزان جلب کنیم. الحمدا... در بخش آموزش و استعدادیابی استان‌ها اتفاقات خوبی در این چند ماه اخیر افتاد.

کاظمی‌پور اذعان داشت: در برنامه میان مدتی که ما برای بازی‌های آسیایی ناگایا برای بانوان داریم، امیدوار هستیم این برنامه‌ریزی‌ها که از چند ماه پیش شروع شده به همت فدراسیون جانبازان و توان‌یابان و مسئول فنی کمیته ملی پارالمپیک این اتفاقات به جایی بیانجامد که ما در بخش بانوان هم بتوانیم ارتقا خوبی داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->