صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: شرکت فرودگاه‌های استان بر عدم فروش بلیت سفر اربعین در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نظارت دارد و این اقدام برای اولین بار اجرایی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود امانی‌بنی اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای پرواز‌های اربعین از هفته‌های گذشته در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد آغاز شده و در این فرودگاه علاوه بر هماهنگی پرواز‌های استانی به عتبات، هماهنگی برای پرواز‌های فرودگاه‌های مرزی از جمله اهواز، آبادان، کرمانشاه و ایلام نیز انجام شده است.

وی اضافه کرد: رویکرد امسال فرودگاه‌های استان در تقویت پرواز‌های اربعین، استفاده از ناوگان بزرگ‌تر با صندلی مسافری بیشتر است و تاکنون ۹۷ پرواز فوق‌العاده ویژه زوار حسینی در مسیر‌های نجف و بغداد برقرار شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: تعیین نرخ بلیت پرواز‌های رفت و برگشت مشهد به نجف و بغداد برعهده سازمان هواپیمایی کشوری است و در داخل فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد هیچ برنامه‌ای برای فروش بلیت سفر اربعین وجود ندارد و فروش فقط از طریق سایت‌های اینترنتی، شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌شود.

امانی بنی افزود: فرودگاه مشهد پس از فرودگاه امام خمینی (ره)، بیشترین پرواز‌های اربعین را به خود اختصاص داده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.