ورود اولین کاروان زائران افغانستانی اربعین به کشور (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) ۳۰۶ فقره سرقت در مشهد رمزگشایی شد (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) بیش از ۴هزار تن کالا برای مواکب اربعین خراسان رضوی تخصیص یافت در ایام اربعین برای جلوگیری از کمبود ناوگان برون‌شهری در خراسان‌رضوی ۲۷۰ دستگاه اتوبوس اضافه شده است | عزیمت اتباع به کربلا از فردا طرز تهیه سوهان عسلی مغزدار و خوشمزه در خانه + فیلم ثبت ۲۹۰ هزار نفر روز اسکان تابستانی در مدارس خراسان‌رضوی تا مرداد ۱۴۰۳ نوشیدن بیش‌ازحد چای و قهوه چه عوارضی دارد؟ چگونه از سردرد‌های ناشی از کم‌آبی جلوگیری کنیم؟ آسیب‌های روانی باید درمان شوند جریمه تقلب در امتحانات نهایی چیست؟ تردد بیش از ۱۰ هزار زائر اربعین به صورت هوایی تردد بیش از ۱۳۵ هزار نفر از زائران اربعین خراسان رضوی با وسیله شخصی تا صبح امروز، دو میلیون و ۶۰۰ هزار زائر در راهپیمایی اربعین شرکت کرده‌اند (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) درس‌هایی از صف‌های طولانی ۱۳ صفر! تشکیل بازار سیاه بلیت اتوبوس در پایانه مسافربری مشهد توصیه رئیس پلیس پیشگیری فراجا به زائران اربعین در خصوص خرید بلیت پرواز ارائه خدمات درمانی به زائران گرمازده در مرز چذابه با بچه حاضر جواب چه کنیم؟ بی‌گدار به آب نزنیم | نکاتی برای جلوگیری از بیماری و غرق شدن هنگام استفاده از استخر نظارت شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بر فروش بلیت پرواز‌های اربعین افشای راز جنایت مرگبار در پاتوق مصرف مواد مخدر در مشهد + عکس سالروز اجباری شدن نام خانوادگی و شناسنامه در ایران | اولین شناسنامه برای چه کسی صادر شد؟
سرخط خبرها

توصیه رئیس پلیس پیشگیری فراجا به زائران اربعین در خصوص خرید بلیت پرواز

  • کد خبر: ۲۴۶۳۴۳
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
توصیه رئیس پلیس پیشگیری فراجا به زائران اربعین در خصوص خرید بلیت پرواز
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: زائران از واسطه‌ها بلیت پرواز اربعین خریداری نکنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار علی مویدی خرم‌آبادی در خصوص سایت‌های غیر قانونی فروش بلیت‌های اربعین اظهار کرد: پیش از شروع اربعین همکاران در بخش‌های مختلف اطلاع‌رسانی کرده‌اند که افراد سودجو در این مسیر قرار دارند و افراد باید در سایت‌های معتبر اقدام به خرید کنند، به همین منظور نباید تحت تأثیر این نوع پیامک‌ها قرار بگیرند و قبل از هر اقدامی باید آن را بررسی کنند.

وی افزود: به تمامی زائران توصیه می‌شود که از واسطه‌ها اقدام به خرید بلیت پرواز‌های اربعین نکنند و حتماً از سایت‌های معتبری که توسط رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی شده برای خرید بلیت اقدام کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->