صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امسال (۱۴۰۳) کاری که در حوزه خدمات شهری برای دهه پایانی صفر انجام شده، بسیار خوب بوده و نسبت به همه سال‌ها دقیق‌‎تر و منظم‌تر است.

حسن کریمدادی در گفتگو با شهرآرانیوز؛ در خصوص تمهیدات شهرداری مشهد برای دهه پایانی صفر ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) و اربعین حسینی اظهار کرد: ما در دهه پایانی صفر میزبان زائران بسیاری از کل کشور و حتی کشور‌های عرب و شیعه‌نشین حوزه خلیج‌فارس و همسایه عزیزمان هستیم.

وی بیان کرد: شهرداری مشهد هرساله برای استقبال از زائران در این ایام تمهیدات جدی در همه زمینه‌ها اعم از اسکان، نظافت شهری، فضای‌سبز شهری، سرویس‌های بهداشتی و سایر مواردی که به حوزه تنظیف شهری مربوط می‌شود، اتخاذ می‌کند.

کریمدادی افزود: در گزارشی که در کمیسیون توسط شهرداری ارائه شد، بیان کردند که تمهیدات لازم را اتخاذ کردند، تمام اقدامات کنترل شده و در جلسه بحث شد. معاونت خدمات شهری شهرداری همه موارد اعم از پارک‌ها، اماکن، خیابان‌ها، حسینیه‌ها و مکان‌هایی را که قرار است در آن‌ها خدمات‌رسانی کنند، با کیفیت خوب در برنامه‌های خود قرار داده بود.

عضو کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه قطعاً سال گذشته ایراداتی داشتیم که تمام آن‌ها رفع شده است، عنوان کرد: برای تنظیف شهری از مناطق دیگر به عنوان معین استفاده شده است. در مسیر‌های ورودی به شعاع ۱۰ کیلومتر نظافت انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: در ورودی‌های شهر از سمت نیشابور، سرخس، کلات، چناران، جاده قدیم قوچان و جاده جدید قوچان و همچنین سطح شهر، موکب‌هایی تعبیه شده است. بازار‌های میوه و تره‌بار را در حریم مضجع امام‌رضا(ع) و نیز نانوایی سیار را پیش‌بینی کردیم. برای رفع نیازهای زائران برنامه‌ریزی شده است که در این ایام انجام خواهد شد.

کریمدادی خاطرنشان کرد: کاری که در حوزه خدمات شهری انجام شده، بسیار خوب بوده و نسبت به همه سال‌ها دقیق‌‎تر و منظم‌تر است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.