استفاده از تجهیزات متناسب با شرایط نجف اشرف توسط پاکبانان شهرداری مشهدمقدس خدمت رسانی پاکبانان شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف کاملا مشهود است اجرای پروژه میان‌گذر جنوبی در شمال شرق مشهدمقدس ارتقای کیفیت و تخصصی‌تر شدن خدمات‌رسانی شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف طرح "ترنم زندگی" در مشهد برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده ماجرای بیلبورد‌های شهری مشهد با عنوان «التیام زخم‌ها» چه بود؟ عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد: تمهیدات شهرداری مشهد برای دهه پایانی صفر منظم‌تر از سال‎های گذشته است فعالیت ۲۱ «راهنمای زائر» ستاد اربعین شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف همراهی تمام ارکان شهرداری مشهدمقدس برای خدمت‌رسانی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ اعمال‌قانون ۲۳۰۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۸۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) اکران تصاویر مفاخر پزشکی مشهد به‌مناسبت روز پزشک ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید کلانتری، بولوار وکیل‌آباد و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) رهاشدگی اعتیاد پشت دیوار شهر | گزارش تریبون مردمی شهرآرا از مشکلات محله سیدرضی مشهد صرفه‌جویی ۷۱هزار لیتری سوخت از ابتدای ۱۴۰۳ در مشهد با بایدو رضایت از کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد در جابه‌جایی زائران اربعین آبیاری ۹۲ درصدی فضای سبز مشهد با آب غیر شرب هوای کلانشهر مشهد امروز «سالم» است (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) مشهد، مهیای میزبانی از زائران دهه آخر صفر پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در مشهد سرویس‌دهی مستمر ۱۲۵ دستگاه اتوبوس شهرداری مشهد به زائران اربعین در مرز چذابه
سرخط خبرها

استفاده از تجهیزات متناسب با شرایط نجف اشرف توسط پاکبانان شهرداری مشهدمقدس

  • کد خبر: ۲۴۶۴۱۶
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
استفاده از تجهیزات متناسب با شرایط نجف اشرف توسط پاکبانان شهرداری مشهدمقدس
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهدمقدس گفت: برای اربعین امسال آسیب شناسی گسترده‌ای صورت گرفت تا کار‌ها به خوبی مدیریت شود و تجهیزات ماشین‌آلات شهرداری متناسب با شرایط نجف اشرف تهیه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی در نشست با نمایندگان پاکبانان اعزامی به نجف اشرف اظهار داشت: امسال پشتیبانی خوبی از کاروان خدام الحسین(ع) انجام شد و فرآیند به سمتی رفت که توانستیم هم به صورت هوایی پاکبانان را اعزام کنیم و از نجف به مشهد برگردانیم تا تا خستگی آنها مضاعف نشود.

وی ادامه داد: هرسال وضعیت هتل‌ها بهتر شد و درحالی که بسیاری از شهرداری‌ها وضعیت مناسبی از نظر استقرار نیرو‌هایشان ندارند، ما بهترین هتل ممکن را برای نیرو‌ها فراهم کردیم و خوشبختانه نماینده حج و زیارت از کار مشهد ابراز رضایت کرد. پاکبانان اعزامی از مشهد آبروی ما را امسال خریدند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهدمقدس با اشاره به اختصاص امکانات و تجهیزات مناسب به پاکبانان و نیرو‌ها برای فعالیت در شهر نجف تاکید کرد: لباس پاکبانان با توجه به وضعیت آب و هوایی نجف اشرف تهیه شد و همچنین کار پاکبانان سه شیفته شد تا هم نظافت بیشتر شود و هم تمیزی خیابان‌ها بیشتر به چشم بیاید و درحال حاضر هر سه شیفت بدون وقفه فعال است. همچنین متناسب با این فعالیت ماشین آلات وجود دارد و در مسیر پیاده روی هم ماشین آلات ما دارد کار پشتیبانی را انجام می‌دهد. ضمن اینکه سطل‌های پرتابل هم برای مسیر طراحی و اجرا داریم که به نظافت مسیر کمک زیادی کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->