صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ضربه آخر امباپه به پاری‌سن‌ژرمن

  • کد خبر: ۲۴۶۳۹۴
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
گزارش‌ها حاکی از آن است که پاری‌سن‌ژرمن به دلیل اختلاف ۵۵ میلیون یورویی خود با کیلیان امباپه، در معرض خطر اخراج از لیگ قهرمانان قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ امباپه در پایان فصل گذشته رقابت‌های فوتبال اروپا و با اتمام قراردادش از پاری‌سن‌ژرمن جدا شد و به رئال مادرید پیوست. در حالی که جدایی او از پی‌اس‌جی اصلا دوستانه نبود، حالا چالش‌های او با باشگاه سابقش همچنان ادامه دارد و او می‌تواند برای آنها دردسرساز شود.

ملی پوش فرانسوی ادعا می‌کند که ۵۵ میلیون یورو از پاری‌سن‌ژرمن طلبکار است. گفته می‌شود که او باید ۳۶ میلیون یورو پاداش امضای قرارداد، و همچنین حقوق و پاداش سه ماه آخر حضورش در این باشگاه را دریافت کند.

لوموند مدعی است که وکلای امباپه موضوع را به کمیته حقوقی لیگ حرفه‌ای فوتبال و همچنین فدراسیون فوتبال فرانسه و هیئت حاکمه فوتبال اروپا در یوفا ارجاع داده‌اند. کمیته حقوقی لیگ حرفه‌ای فوتبال این اختیار را دارد که تا زمانی که وضعیت این شکایت حل نشده است، ممنوعیت نقل و انتقالات را برای پاری‌سن‌ژرمن اعمال کند. با توجه به اختیارات یوفا در این گونه موارد، آنها می‌توانند مجوز یک باشگاه را در رقابت‌های قاره‌ای لغو کنند. این بدان معناست که پاری‌سن‌ژرمن تا زمانی که ماجرایش با امباپه به یک نتیجه رضایت بخش برسد، به طور بالقوه می‌تواند از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.