هافبک پی‌اس‌جی در یک قدمی منچستریونایتد گوران اریکسون تسلیم سرطان شد + عکس و ویدیو قطر یا امارات میزبان بازی‌های استقلال در لیگ نخبگان تکذیب ادعای سرمربی تیم ملی برای عدم میزبانی در مشهد | فرماندار مشهد: قلعه‌نویی ادعایی دارد، سند رو کند سپاهان هم بدون ورزشگاه شد! امباپه زیر سایه اندریک دردسر لیورپول برای جذب کوارتسخلیا سیتی در سیطره کهنه‌کار‌ها رامین رضائیان کلید حل مشکلات نکونام گاریدو در بن بست تاکتیکی نیمار به دنبال راهی برای بازگشت به بارسلونا بلانکو – پرسپولیس؛ مهاجم آرژانتینی هوایی شد حاج محمدرضا طالقانی؛ پهلوانی که اعتبار از نوکری اباعبدالله(ع) دارد تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال| علی عسکری می‌رود؟ چرا این نوشابه‌ها برای ما باز نمی‌شود؟ مهدی رحمتی: مشهد منبع استعداد‌های ناب فوتبالی است | همه می‌خواهند مشهد تیم داشته باشد کوین یامگا به دنبال جدایی قطعی از استقلال انتقال اورنوف به سهمیه زیر ۲۵ سال پرسپولیس تخلف است؟ نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری تلاش پرسپولیس و استقلال برای فرار از بازی های فشرده
سرخط خبرها

امباپه زیر سایه اندریک

  • کد خبر: ۲۴۷۳۷۴
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
امباپه زیر سایه اندریک
رئال مادرید در شرایطی فصل جدید را با ۲ مهره تازه در ترکیب تیمش آغاز کرد که در ماه‌های گذشته تمام اخبار حول نقل و انتقالات این تیم به کیلیان امباپه اختصاص داشت و زیاد صحبتی از پدیده برزیلی تازه آنها، یعنی اندریک نمی‌شنیدیم. اما ستاره برزیلی درخشان‌تر از مهره فرانسوی ظاهر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فوق ستاره فرانسوی در ۲ بازی اول خود در لالیگا نتوانسته است انتظار‌ها را برآروده کند و در طرف مقابل اندریک در دقایق کوتاهی که فرصت بازی برای تیمش را بدست آورد، با گلزنی نشان داد که شاید ستاره اصلی که به این تیم در تابستان اضافه شده است، نه امباپه، که پدیده ۱۸ ساله برزیلی‌شان است. حتی هواداران لوس بلانکوس هم با انتقاد از عملکرد امباپه، شروع به تعریف از اندریک کرده و می‌خواهند او را بیشتر در ترکیب تیمشان ببینند. به نظر می‌رسد که تصورات رویایی امباپه از حضورش در مادرید خیلی زود در حال رنگ باختن است و اگر این بازیکن فرانسوی نتواند خیلی زود روند گلزنی‌هایش را در لالیگا آغاز کند، انتقاد‌ها هر لحظه بیشتر از قبل به سمت او روانه خواهد شد.

مثل هجومی رئالی‌ها در بن‌بست

رئال مادرید که در بازی اولش در لالیگا برابر مایورکا با تساوی متوقف شده بود و عملکرد سه مهره هجومی‌اش، یعنی امباپه، وینیسیوس و رودروگو انتقاد‌های فراوانی را برانگیخته بود، در دیدار دومش برابر وایادولید توانیت به بردی ۳ گله برسد. با این وجود هیچکدام از این ۳ گل توسط مثل هجومی مادریدی‌ها به ثمر نرسید تا انتقاد‌ها از این بازیکنان، مخصوصا امباپه همچنان به قوت خود باقی باشد. جالب اینجاست که ۲ گل رئال در دقایق پایانی و زمانی به ثمر رسید که آنچلوتی تصمیم گرفت وینیسیوس و امباپه را از بازی بیرون بیاورد. جستجوی امباپه برای اولین گلش در لالیگا پس از یک شب سخت دیگر برای ستاره فرانسوی که چند موقعیت خوب را برابر وایادولید از دست داد، همچنان ادامه دارد.

جالب اینجاست که او در دقیقه ۸۶ بازی جای خود را به اندریک داد و همین فرصت کوتاه برای ستاره جوان برزیلی کافی بود تا بتواند پایش را به گلزنی در پیراهن رئال باز کند. این وضعیت باعث شد که حتی هواداران مادریدی شروع به انتقاد از امباپه کرده و در طرف مقابل، ستاره برزیلی جوان تیمشان را با رونالدو نازاریو، اسطوره سابق رئال و برزیل مقایسه کنند.

تعویضی‌ها بهتر از مهره‌های اصلی

پس از اینکه انتقال امباپه به مادرید نهایی شد، بسیاری از هواداران این تیم امیدوار بودند که با مثلث آتشینی که تیمشان در خط حمله دارد، حداقل در لالیگا هیچ مشکلی برای گلباران کردن دروازه حریفان نداشته باشند. با این وجود ۲ بازی اول آنها کاملا برخلاف این انتظارات پیش رفته است. بازی نخست با وجود گلزنی رودریگو با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در مسابقه مقابل وایادولید هم در نیمه نخست بازی تمام تلاش‌های رئال برای عبور از خط دفاعی حریف ناکام ماند و در نیمه دوم به لطف شوت از راه دور فدریکو والورده بود که توانستند بالاخره قفل دروازه حریف را باز کنند.

با توجه به اینکه بیشتر تیم‌های لالیگا جلوی رئال با دفاعی فشرده در عقب زمین خود حاضر می‌شوند به نظر می‌رسد لوس‌بلانکوس باید بیشتر از قبل روی شوت‌های پشت محوطه جریمه حساب باز کند. آنها هافبک‌های شوتزنی هم در ترکیب خود دارند، علاوه بر والورده، آردا گولر و اورلین شوامنی هم ثابت کرده‌اند اگر فرصت داشته باشند، می‌توانند شوت‌های خوبی بزنند.

براهیم دیاز، دیگر بازیکن تعویضی رئال که زننده گل دوم رئالی‌ها بود هم دیگر مهره درخشان آنها برابر وایادولید بود. جواهر مراکشی رئال پس از ورودش به زمین عالی کار کرد و با یک گل و یک پاس گل نشان داد چقدر می‌تواند در امور هجومی مثمرثمر باشد. با توجه به اینکه براهیم دیاز بازیکنی چند پسته است به نظر می‌رسد در طول فصل بیشتر از او استفاده شود، اما در مورد اندریک به خاطر حضور امباپه، مهم‌ترین خرید چند سال گذشته کهکشانی‌ها در پست او، بعید است فعلا بیشتر از ۱۰ دقیقه در هر بازی به پدیده برزیلی فرصت برسد. با این وجود اگر ناکامی امباپه در گلزنی چند بازی دیگر ادامه داشته باشد، شاید ناگهان همه چیز به سود اندریک تغییر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->