صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از ارتقای کیفیت و تخصصی‌تر شدن خدمات‌رسانی شهرداری در نجف اشرف خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدابراهیم علیزاده اظهار داشت: یکی از اقدامات شاخص سالانه شهرداری مشهد، خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در شهر نجف اشرف است.

وی افزود: اقدامی که سابقه عملیاتی و اجرایی آن به یک دهه رسیده و توفیق خادمی عزاداران اهل‌بیت (ع) را نصیب همکاران شهرداری کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: هرساله شاهد تخصصی‌تر شدن و ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی شهرداری مشهد در شهر نجف هستیم تا تسهیل شرایط برای زائران را فراهم آوریم؛ زائرانی که بخش زیادی از آنها هموطنان ایرانی و همشهریان مشهدی ما هستند.

علیزاده خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات و تلاش‌های همکاران شهرداری در بخش‌های مختلف، از جمله معاونت مالی و پشتیبانی، معاونت خدمات شهری، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، سازمان فرهنگی و بخش‌های مختلف بابت ساماندهی شرایط خدمات‌رسانی در شهر نجف و کشور عراق کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

او در پایان گفت: فعالیت‌های شهرداری مشهد از ۲۴ مردادماه، به شکل رسمی در کشور عراق آغاز شده و با عشق و علاقه تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.