استفاده از تجهیزات متناسب با شرایط نجف اشرف توسط پاکبانان شهرداری مشهدمقدس خدمت رسانی پاکبانان شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف کاملا مشهود است اجرای پروژه میان‌گذر جنوبی در شمال شرق مشهدمقدس ارتقای کیفیت و تخصصی‌تر شدن خدمات‌رسانی شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف طرح "ترنم زندگی" در مشهد برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده ماجرای بیلبورد‌های شهری مشهد با عنوان «التیام زخم‌ها» چه بود؟ عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد: تمهیدات شهرداری مشهد برای دهه پایانی صفر منظم‌تر از سال‎های گذشته است فعالیت ۲۱ «راهنمای زائر» ستاد اربعین شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف همراهی تمام ارکان شهرداری مشهدمقدس برای خدمت‌رسانی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ اعمال‌قانون ۲۳۰۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۸۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) اکران تصاویر مفاخر پزشکی مشهد به‌مناسبت روز پزشک ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید کلانتری، بولوار وکیل‌آباد و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) رهاشدگی اعتیاد پشت دیوار شهر | گزارش تریبون مردمی شهرآرا از مشکلات محله سیدرضی مشهد صرفه‌جویی ۷۱هزار لیتری سوخت از ابتدای ۱۴۰۳ در مشهد با بایدو رضایت از کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد در جابه‌جایی زائران اربعین آبیاری ۹۲ درصدی فضای سبز مشهد با آب غیر شرب هوای کلانشهر مشهد امروز «سالم» است (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) مشهد، مهیای میزبانی از زائران دهه آخر صفر پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در مشهد سرویس‌دهی مستمر ۱۲۵ دستگاه اتوبوس شهرداری مشهد به زائران اربعین در مرز چذابه
سرخط خبرها

خدمت رسانی پاکبانان شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف کاملا مشهود است

  • کد خبر: ۲۴۶۴۱۴
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
خدمت رسانی پاکبانان شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف کاملا مشهود است
نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: نظافت شهر نجف اشرف در مقایسه با دیگر شهر‌های عراق کاملا تفاوت دارد و این فرق مشهود است.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان فرهمندی در نشست مشترک با نمایندگان پاکبانان اعزامی به نجف اشرف اظهار داشت: واقعا نظافت شهر نجف نسبت به دیگر شهر‌های عراق مشهود است و در سنوات قبل هم تفاوت نظافت محدوده حرم علوی که توسط شهرداری مشهد انجام می‌شد با دیگر نقاط عراق و حتی شهر نجف به چشم می‌آمد.

فرهمندی ادامه داد: این همت و تلاش جای تشکر دارد و البته انتظار هم همین است و با وجود اینکه فضای نظافتی وسیع‌تر شده است، اما هم مردم عراق راضی هستند و هم زائرانی که در این مسیر هستند.

وی با تاکید بر حرفه‌ای شدن شهرداری در مسیر خدمت رسانی به زائران اربعین تصریح کرد: هرچه جلوتر می‌رویم شهرداری در این مسیر حرفه ای‌تر می‌شود، اما باید در طول سال برای اربعین برنامه ریزی داشته باشیم و به شهرداری نجف کمک کنیم تا در طول سال هم آنها از برخی امکانات بتوانند استفاده کنند.

فرهمندی ادامه داد: اخلاص و عشقی که نیرو‌های شهرداری برای خدمت دارند را صاحب این روز‌ها بی پاسخ نمی‌گذارد و اثر برکت این خدمت را در زندگی‌هایتان دیده‌اید.

عضو شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اشاره به اقدامات حوزه حمل و نقل در مرز چذابه تصریح کرد: خدمت معاونت عمران و حمل و نقل در مرز چذابه سخت و طاقت فرساست. مسایل و مشکلات در مرز چذابه کاملا متفاوت است. در مرز زائر خسته و بلاتکلیف است و کار واقعا سخت است. من به عنوان زائر از پرسنل اتوبوسرانی به خاطر این خدمت تشکر میکنم. ما تنها شهری هستیم که تجربه این خدمت را داریم و در ایام سال تجربه برخورد با این حجم زائر را داریم.

فرهمندی تاکید کرد: حوزه فرهنگی و رسانه دارند تلاش می‌کنند تا پیوست فرهنگی و اعتقادی این کار برجسته و اجرایی شود که کار بسیار مهمی است، باید تلاش کنیم تا باید تلاش کنیم تا خیل بیشتری از زائران در پیاده روی اربعین شرکت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->