صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: طبق اعلام صنف هتل داران و مجموعه‌های اقامتی، ظرفیت اقامتی مشهد ۱۰۰ درصد تکمیل شده است و شهرداری مشهد با وجود اینکه مسئولیتی در این زمینه ندارد، اما ۶۳ هزار نفر شب اسکان موقت فراهم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید جلیل بامشکی در حاشیه جلسه ستاد دهه پایانی صفر شهرداری مشهد اظهار کرد: طبق اعلام صنف هتل‌داران و مجموعه‌های اقامتی، ظرفیت اقامتی مشهد ۱۰۰ درصد تکمیل شده است و شهرداری مشهد با وجود اینکه مسئولیتی در این زمینه ندارد، اما ۶۳ هزار نفر شب اسکان موقت فراهم شده و سایر نهاد‌ها مانند مساجد و حسینیه‌ها نیز پای کار هستند و در مجموع ۵۰۰ هزار نفر شب اسکان موقت پیش بینی شده است.

وی افزود: طبق پیش‌بینی‌ها باتوجه به اینکه دهه پایانی صفر در تابستان قرار دارد بیش از ۶ میلیون زائر به شهر مشهد مشرف خواهند شد و تلاش ما این است که ماموریت‌های شهرداری به نحو احسن انجام شود.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: یکی از نیاز‌های اصلی زائران، راهنمایی و اطلاع‌رسانی است که در این راستا در نقشه شهر مشهد نیازمندی‌های زائران مانند نانوایی، غرفه ارزاق و ... جانمایی شده است؛ علاوه بر این شماره ۳۷۰۴۵ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات زائران است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.