صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«محبوس در قفس» در شبکه نمایش + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۴۶۵۸۳
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
فیلم سینمایی «محبوس در قفس» با گویندگی ۲۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم برای شبکه نمایش دوبله و آماده پخش شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم سینمایی «محبوس در قفس» در گونه درام محصول ایتالیا، سوئیس و فرانسه در سال ۲۰۲۱، پنج شنبه ۱ شهریور ماه ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

مدیر دوبله این سینمایی حسین خدادادبیگی و صدابردار آن رامین آریا شکوه است. بابک اشکبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، شراره حضرتی، امیر حکیمی، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، محمد صادقیان، کسری کیانی، میرطاهر مظلومی، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، نیما نکویی فرد و حسین خدادادبیگی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در یک زندان قدیمی که در قرن نوزدهم ساخته شده و در گوشه‌ای دورافتاده از قلمرو ایتالیا قرار دارد، در حال تعطیلی است. در نتیجه تعلیقات اداری، نقل و انتقالات مسدود شده و ده‌ها زندانی به همراه چند نگهبان در انتظار اعزام به مقاصد جدید مانده‌اند. در این وضعیت، شرایطی پیش می‌آید که رئیس زندان، فارغ از شلوغی‌های همیشگی کارش صمیمیت انسانی بیشتری با زندانیان داشته باشد و ارتباطی انسانی میان او و یکی از زندانیان شکل بگیرد.

این فیلم برنده ۷ جایزه و ۱۷ بار هم نامزد دریافت جایزه از جشنواره‌های بین المللی شده است.

منبع: برنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.