صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

انتقال اورنوف به سهمیه زیر ۲۵ سال پرسپولیس تخلف است؟

  • کد خبر: ۲۴۷۲۵۰
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند چون فصل پیش نام اورونوف در فهرست بزرگسالان پرسپولیس قرار گرفته بنابراین مسئولان این باشگاه نمی‌توانند نام او را برای فصل جدید در فهرست زیر 25 سال قرار دهند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اضافه کردن بازیکنان جدید به لیست خود قصد دارند نام اورونوف را در فهرست بازیکنان زیر ۲۵ سال این باشگاه قرار دهند. اما برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند  از آنجا که اورونوف فصل گذشته، بازیکن بیست و سه سال محسوب نمی‌شده و دوازده روز بعد از بیست و سه سالگی به پرسپولیس ملحق شده نامش در فهرست بزرگسالان پرسپولیس ثبت شده به همین دلیل برابر قانون این بازیکن نمی‌تواند از شرایط قید شده در بند دوم ماده ۳۶ استفاده کند و می‌بایست نام او همانند فصل گذشته در ردیف بازیکنان بزرگسال پرسپولیس ثبت شود، و چنانچه به ادعای فرشید طاهری نام این بازیکن در فهرست زیر بیست و پنج سال پرسپولیس لحاظ شده باشد، تخلفی بزرگی در سازمان لیگ و کمیته نقل و انتقالات رخ داده که این تخلف خلاف آئین نامه و دستورالعمل حاکم بر مسابقات بوده و باید در ارکان قضایی مورد بررسی قرار گیرد.


منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال نیز مدعی شده‌اند، پس از طرح موضوع از سوی رئیس کمیته نقل و انتقالات و مطابقت این اظهارات با آنچه درقوانین مندرج در دستورالعمل حاکم بر مسابقات آمده کاشف به عمل آمد اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد یک تخلف بزرگ از سوی مجری مسابقات است از این رو باشگاه استقلال از طریق معاونت حقوقی خود این ماجرا را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد کرد تا مانع از شکل گیری تخلف بزرگ در این خصوص شود.

حالا باید منتظر واکنش پرسپولیس و سازمان لیگ نسبت به این موضوع بود و اینکه آیا اورونوف قادر به همراهی پرسپولیس با شرایط فوق خواهد بود یا اینکه نامش باید در فهرست زیر ۲۵ سال تیمش قرار بگیرد؟!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.