امباپه زیر سایه اندریک دردسر لیورپول برای جذب کوارتسخلیا سیتی در سیطره کهنه‌کار‌ها رامین رضائیان کلید حل مشکلات نکونام گاریدو در بن بست تاکتیکی نیمار به دنبال راهی برای بازگشت به بارسلونا بلانکو – پرسپولیس؛ مهاجم آرژانتینی هوایی شد حاج محمدرضا طالقانی؛ پهلوانی که اعتبار از نوکری اباعبدالله(ع) دارد تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال| علی عسکری می‌رود؟ چرا این نوشابه‌ها برای ما باز نمی‌شود؟ مهدی رحمتی: مشهد منبع استعداد‌های ناب فوتبالی است | همه می‌خواهند مشهد تیم داشته باشد کوین یامگا به دنبال جدایی قطعی از استقلال انتقال اورنوف به سهمیه زیر ۲۵ سال پرسپولیس تخلف است؟ نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری تلاش پرسپولیس و استقلال برای فرار از بازی های فشرده پرسپولیس غریبه با تاکتیک گاریدو گاریدو مهاجم خارجی را به قلی زاده ترجیح می دهد! ستاره پرسپولیس این بازی را هم صبر می‌کند توافق ناپولی با یونایتد برای خرید مک تامینی نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و ولورهمپتون (۴ شهریور ۱۴۰۳) | آتش‌بازی آبی‌های لندن در جزیره
سرخط خبرها

رامین رضائیان کلید حل مشکلات نکونام

  • کد خبر: ۲۴۷۳۴۶
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
رامین رضائیان کلید حل مشکلات نکونام
خرید جدید استقلال این روز‌ها عصای دست نکونام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلال در شهر قزوین میزبان ملوان بود و نتوانست این تیم را شکست دهد تا به نتیجه مساوی رضایت دهد. استقلالی‌ها دو بار در این بازی عقب افتادند ولی هر بار با پنالتی‌هایی که رامین رضاییان وارد دروازه ملوان کرد، نتیجه را به تساوی کشاندند.
ملوان در این بازی بسیار هوشمندانه عمل کرد و توپ را در اختیار آبی‌ها قرار داد و منتظر اشتباه حریفش ماند. تاکتیکی با موفقیت همراه بود و روی اشتباه محض رافائل سیلوا، رضا غندی پور توپ را تصاحب کرد و پس از دریبل کردن آرمین سهرابیان دروازه‌ی حسینی را در دقیقه ۷ باز کرد. در ادامه‌ی بازی و بعد از گل، استقلال دوباره توپ و زمین را در اختیار گرفت و سعی کرد که با ارسال‌های پیاپی از هر دو سمت و همینطور کار‌های ترکیبی دو یا سه نفره، روی دروازه‌ی حریف ایجاد موقعیت کند، که در این امر موفق هم بود و در یکی از این همکاری‌ها توانست به پنالتی برسد. رامین رضاییان این پنالتی را در دقیقه ۳۳ تبدیل به گل کرد تا اولین گلش را با پیراهن آبی به ثمر رسانده باشد. مدل و شکل بازی هر دو تیم بعد از یک یک شدن بازی تغییری نکرد و استقلال تلاش زیادی را برای ایجاد موقعیت با استفاده از ارسال‌های از جناحین و همینطور کرنر‌های متعدد کرد ولی گلی را برایش به همراه نداشت.

در ابتدای نیمه دوم، مازیار زارع دست به چند تعویض زد و بازیکنان تازه نفسی را به میدان فرستاده تا بتواند میانه زمین را کنترل کند ولی هافبک‌های استقلال باز هم اختیار و کنترل بازی را بدست گرفتند و با سپردن توپ به رضاییان و زکی پور، سعی در اجرای نقشه‌ی نیمه اول خود داشتند، اما در دقیقه ۶۳ با حرکت انفرادی محمد عمری از میانه زمین استقلال و جا گذاشتن سه بازیکن آبی پوش، شوتی را به سمت چارچوب استقلال شلیک کرد که با واکنش حسینی روبرو شد و رضا جعفری پس از گذشت تنها ۴۵ ثانیه توانست دورازه استقلال را باز کند تا دوباره ملوان از استقلال جلو بیفتد.

رامین رضائیان کلید حل مشکلات نکونام

بعد از به ثمر رسیدن این گل شدت ارسال‌های بازیکنان استقلال بیشتر از قبل شد و همینطور کرنر‌های بیشتر را توانستد بدست بیاورند که روی یکی از همین کرنر ها، ضربه پنالتی دیگری برای استقلال بدست آمد تا رضاییان بتواند در دومین بازی خود برای آبی پوشان بریس کند. جواد نکونام از دو خارجی تیمش هم در این بازی رونمایی کرد. حضور کاکوتا و اندونگ در زمین مسابقه باعث شد ریتم گردش و انتقال توپ استقلالی‌ها سرعت و نظم بیشتری را به خود بگیرد و پاس‌ها با دقت بیشتری داده شوند.

در یک کلام روش بازی نکونام نسبت بازی مقابل شمس آذر تغییر پیدا کرده بود و ترجیح این مربی این بود که بجای ارسال‌های خیلی بلند از میانه‌ زمین به سمت باکس حریف، در ابتدا توپ به کناره‌های زمین برود و با همکاری فول بک‌ها و وینگر‌ها توپ به روی دروازه‌ی ملوان ارسال شود. نقشه‌ای که باعث شد خطرات پی در پی و زیادی را برای استقلال به همراه داشته باشد، اما این نکته را نباید فراموش کرد که در این بازی دفاع استقلال پر اشتباه ظاهر شد و اگر مهاجمین ملوان کمی باهوش‌تر بودند، حتی می‌توانستند استقلال را شکست دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->