دردسر لیورپول برای جذب کوارتسخلیا سیتی در سیطره کهنه‌کار‌ها رامین رضائیان کلید حل مشکلات نکونام گاریدو در بن بست تاکتیکی نیمار به دنبال راهی برای بازگشت به بارسلونا بلانکو – پرسپولیس؛ مهاجم آرژانتینی هوایی شد حاج محمدرضا طالقانی؛ پهلوانی که اعتبار از نوکری اباعبدالله(ع) دارد تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال| علی عسکری می‌رود؟ چرا این نوشابه‌ها برای ما باز نمی‌شود؟ مهدی رحمتی: مشهد منبع استعداد‌های ناب فوتبالی است | همه می‌خواهند مشهد تیم داشته باشد کوین یامگا به دنبال جدایی قطعی از استقلال انتقال اورنوف به سهمیه زیر ۲۵ سال پرسپولیس تخلف است؟ نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری تلاش پرسپولیس و استقلال برای فرار از بازی های فشرده پرسپولیس غریبه با تاکتیک گاریدو گاریدو مهاجم خارجی را به قلی زاده ترجیح می دهد! ستاره پرسپولیس این بازی را هم صبر می کند توافق ناپولی با یونایتد برای خرید مک تامینی نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و ولورهمپتون (۴ شهریور ۱۴۰۳) | آتش‌بازی آبی‌های لندن در جزیره مک‌لارن، مدعی تازه قهرمانی فرمول‌یک
سرخط خبرها

بلانکو – پرسپولیس؛ مهاجم آرژانتینی هوایی شد

  • کد خبر: ۲۴۷۳۲۷
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
بلانکو – پرسپولیس؛ مهاجم آرژانتینی هوایی شد
مهاجم آرژانتینی استقلال، احتمالا بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، گوستاوو بلانکوی آرژانتینی که این روز‌ها مورد بی مهری جواد نکونام و باشگاه استقلال قرار گرفته، حالا در آستانه یک انتقال جذاب قرار گرفته است. این بازیکن که به نظر می‌رسد بخاطر محدودیت‌های جذب بازیکن خارجی فعلا جایی در برنامه آبی‌ها ندارد، به شدت از وضعیت موجود خودش ناراحت است.

از دیروز اخباری در فضای مجازی منتشر شده مبنی براینکه بلانکو اگر تا آخر هفته تکلیفش مشخص نشود، احتمالا از استقلال جدا می‌شود و در یک اقدام عجیب راهی تیم رقیب خواهد شد. این شایعه جه هرلحظه رنگ و بوی جدیدی می‌گیرد می‌تواند یک یاغی جدید به فوتبال ایران معرفی کند.

به نظر می‌رسد باتوجه به مهاجمانی که فعلا گاریدو در پرسپولیس دارد، بلانکو بتواند در اسکواد سرخ‌ها به کار گرفته شود. مهاجم آرژانتینی که در زمره بازیکنان قدرتی محسوب می‌شود می‌تواند در نوک خط حمله سرخ‌ها تبدیل به یک مهاجم تارگت شود و نقش تمام گنندگی را بخوبی ایفا کند، کاری که علیپور و آل کثیر در دو بازی اول سرخ‌ها از انجام آن ناتوان بوده اند. بدین ترتیب اگر در روز‌های آینده این بازیکن را با لباس سرخ رنگ دیدیم تعجب چندانی نباید بکنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->