صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال| علی عسکری می‌رود؟

  • کد خبر: ۲۴۷۳۱۱
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
با توجه به انتخاب وزرای جدید در کابینه دولت، بروز تغییرات در راس هرم مدیریت باشگاه استقلال قطعی است و به زودی اطلاع رسانی‌های جدیدی پیرامون این ماجرا منتشر خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال چندی پیش به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد. این کنسرسیوم نفتی طی یک انتقال پر سر و صدا از طریق وزارت اقتصاد و دارایی مالکیت استقلال را به هلدینگ خلیج فارس واگذار کرد. ریاست این هلدینگ در زمان انتقال به عهده علی عسگری است و هنوز هم نامبره مسئولیت را به عهده دارد و به نوعی زمامدار امور باشگاه استقلال است.

اما با تغییرات در کابینه دولت و انتخاب وزرای جدید و به دنبال آن تغییراتی که در سطح معاونت‌ها به وجود خواهد آمد، بروز تغییرات در راس هرم مدیریت باشگاه استقلال هرگز دور از ذهن نیست.


طی روز‌های اخیر نیز زمزمه تغییرات در باشگاه استقلال بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد و روشن نیست که با روی کار آمدن افراد جدید چه سرنوشتی در انتطار مدیران ارشد باشگاه استقلال باشد.

البته برخی از نزدیکان به باشگاه استقلال بر این باورند که، چون علی عسگری روابط مطلوبی با تصمیم گیران نظام دارد همچنان در راس کار باقی خواهد ماند، اما برخی نیز معتقدند با روی کار آمدن دولت جدید، به طور قطع تغییراتی به وجود خواهد آمد و رویکرد‌ها نیز ممکن است دستخوش تحولاتی شود.

البته این تغییرات هرگز نمی‌تواند بهانه‌ای در جهت نتیجه نگرفتن‌های احتمالی استقلال باشد و قطعا اگر مدیران ارشد استقلال و حتی مدیرعامل این باشگاه تغییر کنند نیز کادر فنی و بازیکنان این تیم باید به راه خود ادامه دهند.

حتی برخی ریشه اظهارات اخیر نکونام علی سمیعی را در همین تغییرات احتمالی می‌دانند که البته این شایعات تایید نشده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.